تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان چه قدر اعتبار نیاز است؟

علی حدادی، عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این لایحه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

کد خبر: ۱۱۲۷۶۸
۱۳:۰۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

اعتار لازم برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ علی حدادی، عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: به دلیل اینکه این موضوع از طریق لایحه‌ی دولت به مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است قطعاً منابع آن پیش بینی شده است، بر همین اساس طبق جمع بندی فراکسیون فرهنگیان مجلس مجموع منابع مالی مورد نیاز این طرح برای اجرای ۳۰ هزار میلیارد است.

وی افزود: در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و نهایتاً شورای نگهبان نیز ایرادی به آن وارد نکند اجرای این لایحه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلمان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی کشور هستند و انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی دغدغه امروز معلمان را به خوبی برطرف کند.

حدادی ادامه داد: در حال حاضر برای تصویب این طرح انسجام مطلوبی بین اعضای کمیسیون آموزش و برنامه بودجه وجود دارد همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تاکید فراوانی بر به سرانجام رساندن این طرح دارد، در این راستا امیدواریم این لایحه هر چه سریع‌تر در مجلس به تصویب برسد تا نمایندگان مجلس یازدهم بتوانند وظیفه خود را در قبال معلمان انجام دهند.

وی تصریح کرد: این لایحه در راستای ارتقا شأن فرهنگیان در ابعاد مختلف اجتماعی بوده و باعث می‌شود نیرو انسانی این بخش از جامعه تقویت شوند.

منبع: ایمنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی