تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل نساجی

از تمرینات تیم پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی تیمش را با یک تغییر در خط حمله به بازی امروز با نساجی می‌فرستد و عیسی آل کثیر جایگزین احسان پهلوان خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۲۷۱۳
۰۹:۵۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

 پرسپولیس در مقابل نساجی

دیدارنیوز: پرسپولیس درحالی لیگ بیست و یکم را شروع کرد که چند روز قبل از آغاز لیگ، سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخ و سنگینی را متحمل شدند و با ۳ گل به الهلال باختند.

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی خودشان را به لحاظ روحی خوب ریکاوری کردند و موفق شدند در هفته اول لیگ، فولاد را در اهواز با حساب ۳ بر یک شکست دهند و فصل جدید را با برد شروع کنند.

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی عبدی به میدان رفت و نفراتی مثل پاکدل، آل کثیر، کامیابی نیا و آقایی به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند.


بیشتر بخوانید: شرکت مالی عزیزی خادم با رمال مشهور؟!


حالا از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی قصد دارد در بازی امروز مقابل نساجی، تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی با فولاد به میدان بفرستند و برای دیدار فردا عیسی آل کثیر جانشین احسان پهلوان خواهد شد.

پهلوان نمایش خوبی در دیدار مقابل فولاد نداشت و در بین دو نیمه آن بازی تعویض شد.

آل کثیر هم که بین پرسپولیسی‌ها محبوبیت زیادی دارد و در بازی مقابل فولاد توانست گل سوم پرسپولیس را هم بزند می‌تواند بعد از یک بازی نیمکت نشینی، دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس در بازی امروز با نساجی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به میدان خواهد رفت.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی