تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

طارمی گل زد اما یاران محبی بردند!

ساعاتی پیش در لیگ کاپ پرتغال، پورتو در خانه سانتاکلارا به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک متحمل شکست شد در حالی که دو بازیکن ایرانی در زمین حضور پیدا کردند.

کد خبر: ۱۱۲۶۹۹
۰۱:۰۲ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

طارمی گل زد اما یاران محبی بردند!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی‌های فوتبال در پرتغال به شدت از سوی هواداران ایرانی دنبال می‌شود و سه شنبه شب در لیگ کاپ، دو تیم سانتاکلارا و پورتو با هم مسابقه دادند.  در این بازی مهدی طارمی ابتدانیمکت نشین بود و از دقیقه ۶۵ وارد میدان شد. طارمی پس از حضور در میدان در دقیقه ۸۳ گلزنی کرد.

در این بازی محبی بازیکن ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب سانتاکلارا حضور داشت.

مهدی طارمی تاکنون فصل بسیار موفقی را در فوتبال پرتغال سپری کرده است و بارها موفق به گلزنی برای تیمش شده است. او در حال حاضر از محبوبیت بالایی در میان هواداران باشگاه پورتو برخوردار است.


بیشتر بخوانید:  رودی ژوستد مهاجم جدید استقلال کیست؟


بسیاری از کارشناسان معتقدند که مهدی طارمی در صورت ادامه این روند می‌تواند به یکی از بزرگترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران مبدل شود. 

طارمی در روزهای اخیر بیشتر به خاطر اظهارات تلویحی‌اش بر علیه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در رسانه‌ها مطرح بوده است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
Ff
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
1
7
بدبختی فوتبال ماهمینه بازیکن سالاری توی تیم ملی ولی برای باشگاه های خارجی و مربیانشون موش هستن .بعداز سه گل که طارمی بازی قبل زد تومصاحبه مربی پرتو کفت طارمی وظیفشه گل بزنه وبرای این تو این باشگاه هست.حالا اگه یک مربی ایرانی ایطور گفته بود بغیراز روزنامه ها خودبازیکن هم کاری میکرد وتیم تشکیل میدادن و تا باعث برکناری مربی نمیشدن دست برنمیداشتن.فوتبال ما حرفه ای بشو نیست .غرور باعث افت خودبازیکن و ضربه بزرگ زدن به تیم میشه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی