تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تاریخ پایان کرونا در دنیا

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: همه گیری کووید-۱۹ زمانی پایان خواهد یافت که جهان تصمیم به پایان یافتن آن بگیرد.

کد خبر: ۱۱۲۵۶۴
۱۵:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

تاریخ پایان کرونا در دنیا

دیدارنیوز ـ تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: همه گیری کروناویروس زمانی به نقطه پایان خود خواهد رسید که تمامی کشور‌ها به کارگیری موثر تمامی ابزارها، تجهیزات و دستورالعمل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: همه گیری زمانی پایان می‌یابد که جهان تصمیم به پایان یافتن آن بگیرد. این در دست ماست. ما از همه ابزار‌های مورد نیاز برخورداریم: ابزار‌های پزشکی و بهداشت عمومی موثر. اما جهان از این ابزار‌ها به خوبی استفاده نکرده است. تقریبا در طول یک هفته ۵۰ هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند و همه گیری هنوز به پایان نرسیده است.

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت از کشور‌های عضو گروه ۲۰ که ۴۰ درصد جمعیت خود را در برابر کروناویروس واکسینه کرده اند، درخواست کرد تا به طور فعال در سازوکار کوواکس و همچنین صندوق خرید واکسن آفریقا (AVAT) مشارکت داشته باشند.

به نقل از بیزینس استاندارد، همچنین روز گذشته (یکشنبه) "آنتونیو گوترش"، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز از کشور‌های عضور گروه ۲۰ درخواست کرد که در جمع آوری هشت میلیارد دلار کمک کنند تا از توزیع عادلانه واکسن‌های کووید-۱۹ در سراسر جهان اطمینان حاصل شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی