تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مامور قلابی موادفروش، قاتل از آب درآمد!

ماموران کلانتری جنت آباد پس از دستگیری یک موادفروش مامورنما متوجه شدند که متهم دستگیر شده پیشتر نیز به اتهام قتل تحت تعقیب قرار داشته است.

کد خبر: ۱۱۲۵۵۴
۱۴:۲۷ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

دستگیری موادفروش مامورنما

دیدارنیوز ـ مدتی قبل شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در پوشش مامور پلیس به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد ارائه شد که با آغاز رسیدگی به این پرونده مشخص شد متهم نه تنها ارتباطی با پلیس ندارد، بلکه جزو موادفروشان غرب تهران است که اخیرا در پوشش مامور نیز اقدام به سرقت و کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

با کسب این اطلاعات و هماهنگی پلیس با مقام قضایی، ماموران در عملیاتی به مخفیگاه این فرد در محدوده جنت آباد شمالی رفته و اقدام به دستگیری او کردند. با انتقال متهم به مقر پلیس وی تحت بازجویی قرار گرفت و با توجه به اینکه در هنگام دستگیری حدود چهار کیلوگرم مخدر گل و ادوات نظامی شامل بی‌سیم، دستبند و ... نیز از وی کشف شده بود، به جرم خود یعنی کلاهبرداری و سرقت در پوشش ماموران پلیس و فروش مخدر گل اعتراف کرد.

همزمان سوابق متهم نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن ماموران متوجه شدند که این فرد پیش از این نیز مردی جوان را در جریان یک نزاع به قتل رسانده و متواری شده بود که دراین خصوص نیز پرونده‌ای برای متهم تشکیل شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا گفت: متهم به همراه پرونده‌ای شامل تمامی اتهامات روانه دادسرا شد تا در آنجا به جرمش رسیدگی شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی