تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ماجرای تک‌خوانی بازیگر زن در تئاتر چه بود؟

اخیراً نمایشی سنتی به مدت دو هفته در تالار محراب روی صحنه رفته بود که انتشار فیلمی از تکخوانی بازیگر زن آن حاشیه‌ساز شده بود. البته بازیگر یادشده این فیلم را پس از پایان اجرا‌های نمایش از صفحه‌اش حذف کرد.

کد خبر: ۱۱۲۵۲۹
۱۲:۴۴ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

ماجرای تک‌خوانی بازیگر زن در تئاتر

دیدارنیوز ـ سیدوحید فخر موسوی، رئیس شورای ارزش‌یابی و نظارت اداره‌کل هنر‌های نمایشی در واکنش به انتشار ویدیویی از تکخوانی یک بازیگر زن گفت: به هیچ وجه به تکخوانی بانوان مجوز نمی‌دهیم. فیلم منتشر شده هم پشت‌صحنه بوده است و ربطی به اجرای رسمی ندارد، اما چون توسط بازیگر در صفحه خودش آن را منتشر کرده و نام نمایش و سالن اعلام شده است، آن را به منزله تبلیغ قلمداد می‌کنیم و مصداق تخلف است؛ بنابراین روز دوشنبه آتی هم کارگردان نمایش و هم بازیگر آن برای ارائه توضیحات به شورای ارزشیابی و نظارت دعوت شده‌اند.

هنر امروز نوشت: مهرداد کورش‌نیا، مدیر تالار محراب در این باره گفت: نمایش مذکور جزء ۶ نمایش برتر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بود که قبل از شیوع کرونا برگزار شد و تعهد مرکز هنر‌های نمایشی این بوده است که ۶ نمایش برگزیده روی صحنه بروند. به همین دلیل ما میزبان آن‌ها بودیم؛ البته زمینه فعالیت تالار محراب معمولاً میزبان تئاتر‌های دانشجویی است.

مهرداد کورش‌نیا افزود: انتشار فیلم و عکس تمرین در صفحه شخصی هم ترفند بازیگر برای دیده‌شدن و جذب مخاطب است، و شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش قطعاً مجوزی برای تکخوانی زنان صادر نمی‌کند.

 

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی