تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

همدانی: سرمربی تیم ملی باید فردی باشد که چهره ایران از پیش بازنده نباشد!

ستار همدانی پیشکسوت فوتبال می‌گوید سرمربی تیم ملی در جام جهانی باید فردی باشد که شخصیت کاریزماتیکی داشته تا چهره ایران از پیش بازنده نباشد.

کد خبر: ۱۱۲۵۲۸
۱۲:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

نظر همدانی درباره سرمربی تیم ملی

دیدارنیوز - ستاره همدانی بازیکن اسبق تیم ملی ایران و استقلال در یک مصاحبه تلویزیونی، ضمن احترام به اسکوچیچ نکته‌هایی را درباره وضعیت کادرفنی تیم ملی مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

در حال حاضر صدر جدول را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در اختیار داریم. بازی‌های بدی هم به نمایش نگذاشتیم.

شانس اول صعود از این گروه هستیم. بازیکنان بسیار خوبی داریم. ۹۰ درصد ترکیب تیم از لژیونر‌ها هستند و در سطح خوبی قراردارند.

برای اینکه بتوانیم در یک میدان بزرگ مثل جام جهانی بازی کنیم با وجود احترام برای اسکوچیچ، اما اعتقاد دارم نشستن یک مربی کاریزماتیک در جام جهانی می‌تواند ما را از پیش بازنده نشان ندهد.

در جام جهانی قبلی با اسم کی روش مقابل تیم‌های بزرگ قرار گرفتیم. در میدان بزرگی مثل جام جهانی باید تدابیری را اتخاذ کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ali reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
200 میلیارد تومان باحضور مربی کاریزماتیک مانند ویلموتس به کشور خسارت زدید بس کنید خواهشا چقدر میگیرید که حرفهای جهت دار را میزنید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی