تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ال‌کلاسیکوی متفاوت بعد ار ۱۷ سال؛ باکلاس یا بی‌کلاس؟

عصر امروز بارسلونا و رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لالیگا، در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت در حالی که همه منتظر دوئل کومان و آنچلوتی هستند نه مسی و رونالدو.

کد خبر: ۱۱۲۴۷۵
۱۵:۲۵ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰

ال‌کلاسیکوی متفاوت

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: با جدایی لیونل مسی از بارسلونا بعد از ۱۷ سال، ال‌کلاسیکو بدون این بازیکن و کریستیانو رونالدو برگزار می‌شود، مسئله‌ای که هم نقطه ضعف و هم دلیل توجه متفاوت به این بازی خواهد بود.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ بود که رئال مادرید را ترک کرد و راهی یوونتوس شد؛ این درحالی بود که مسی در تابستان امسال تصمیم به جدایی از آبی اناری‌ها گرفت و به پاری سن‌ژرمن پیوست تا دیگر شاهد ال کلاسیکو با حضور یکی از این دو بازیکن  و یا هر دوی آن‌ها نباشیم.

رونالدو که راهی منچستر یونایتد شده است خود را آماده دیدار حساس برای لیورپول در لیگ جزیره می‌کند؛ این درحالی است که مسی باید با پاری سن ژرمن به مصاف مارسی برود.

نشریه «موندو دپوتیوو» اسپانیا در گزارشی به رقابت جانشین‌های مسی و رونالدو در این ال کلاسیکو پرداخت. مسی بعد از ۱۵ سال در ال کلاسیکو حضور ندارد و رونالدو هم از سال ۲۰۱۸ قو‌های سپید را ترک کرد.

آنسو فاتی پدیده ۱۸ ساله بارسلونا جای پای مسی در ترکیب بارسلونا گذاشته و در مقابل وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال جانشین رونالدو شده است.

فاتی یکی از مهره‌های کلیدی کومان در ال کلاسیکو به شمار می‌آید. ستاره اسپانیایی در این فصل به دلیل مصدومیت بلندمدتش تاکنون تنها ۱۶۰ دقیقه برای آبی-اناری‌ها بازی کرده است. او در این مدت کوتاه دو گل برای بارسلونا به ثمر رسانده یعنی هر ۸۰ دقیقه گلزنی کرده است.

در مقابل وینیسیوس جونیور قرار دارد که یکی از مهره‌های کلیدی رئال در این فصل بوده است. ستاره برزیلی در این فصل ۸۳۳ دقیقه برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است. ۷ گل ثمر تلاش جونیور برای رئال بوده است. در واقع به صورت میانگین این بازیکن هر ۱۹۹ دقیقه برای رئال یک گل به ثمر رسانده است.

به این ترتیب باید منتظر آغاز بازی باشیم و ببینیم که بدون مسی و رونالدو آیا ال‌کلاسیکو با کیفیت بالا برگزار خواهد شد و جوانان دو تیم بازی باکلاسی را ارائه خواهند کرد یا شاهد یک «بی‌کلاسیکو» خواهیم بود؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی