تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

راهنمای خرید بهترین میز ناهار خوری در سال ۱۴۰۰

کد خبر: ۱۱۲۴۲۶
۲۲:۵۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

راهنمای خرید بهترین میز ناهار خوری در سال ۱۴۰۰

راهنمای خرید بهترین میز ناهار خوری در سال ۱۴۰۰

در این مطلب میخواهیم به شما بگوییم که یک میز ناهار خوری خوب چه خصوصیت‌هایی دارد و چه مدل‌هایی این روز‌ها طرفداران بیشتری دارند و چگونه می‌توانید بهترین و راحت‌ترین مدل را انتخاب کنید.

آشپزی و غذا خوردن یکی از مهم‌ترین قسمت در زندگی روزمره ما محسوب می‌شود. در دنیای امروزه برخلاف سال‌های گذشته، میز ناهارخوری یکی از وسیله‌های ثابت خانه‌ها می‌باشد. این وسیله علاوه بر زیبایی که بر روی دکوراسیون خانه دارد کاربرد و استفاده‌های بسیار زیادی نیز دارد و در طول روز برای صرف غذا یا نوشیدنی بار‌ها و بار‌ها پشت آن خواهید نشست بنابراین انتخاب یک میز ناهارخوری مناسب و راحت یکی از مهم‌ترین نکات می‌باشد، زیرا در مواقعی که روی آن می‌نشینید چنانچه احساس راحتی نداشته باشید نمی‌توانید با خیال آسوده غذای خود را نوش جان کنید و هرچه سریع‌تر میخواهید فقط غذا را تمام کنید و از پشت آن بلند شوید.

راهنمای خرید بهترین میز ناهار خوری در سال ۱۴۰۰

میز ناهارخوری‌ها در مدل‌های مختلف و گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند که شما می‌توانید بنابر سبک دکوراسیون خانه خود و نیز بودجه‌ای که در نظر دارید بهترین مدل را انتخاب و تهیه نمائید. میز ناهارخوری یکی از وسیله‌هایی می‌باشد که فضای بسیاری از خانه شما را اشغال خواهد کرد و هنگام خرید محصول بایستی حتما ابعاد و اندازه‌ی فضایی را که میخواهید میز را قرار بدهید داشته باشید، زیرا ممکن است میزی که تهیه کرده باشید برای فضای مورد نظر بزرگ باشد و در نتیجه با مشکل روبه رو خواهید شد. چنانچه خانه شما کوچک است بهتر است محصولی را تهیه نمائید که جمع و جور باشد و مشکلی ایجاد نکند.

میز ناهارخوری چند نفره خوبه؟

ابعاد و اندازه میز ناهارخوری همانند سایر لوازم‌ها به تعداد افراد خانواده شما و نیز مقدار مهمان‌هایی که دارید، بستگی دارد. در صورتی که به تازگی ازدواج کرده اید و فضای زیادی در اختیار ندارید مناسب‌ترین گزینه خرید میز ناهارخوری ۲ نفره می‌باشد منتها در صورتی که یک الی دو فرزند دارید و فضای قرار دادن میز نه خیلی کوچک است و نه خیلی بزرگ مناسب‌ترین گزینه تهیه میز ناهارخوری ۴ نفره می‌باشد.

چه میز ناهارخوری مناسب خانه شما است؟

بهتر می‌باشد قبل از خرید میز ناهارخوری، بی گدار به آب نزنید. این که بخواهید تنها از روی مد روز میز خود را تهیه نمائید مشکلی را حل نخواهد کرد، چون امکان دارد سبک و مدل میزی که تهیه می‌کنید مناسب با دکوراسیون خانه شما نباشد؛ بنابراین بهتر است محصولی را تهیه نمائید تا باب سلیقه شما و متناسب با دکوراسیون خانه شما باشد.

میز ناهارخوری گرد بهتره یا مستطیل؟

قبل از این که بخواهید مشخص کنید که میز گرد میخواهید یا مستطیل، ابتدا بایستی بدانید که برای چه فضایی میخواهید میز را تهیه نمائید. شما می‌توانید میز را داخل آشپزخانه، فضای غذاخوری خانه و یا کنار سالن پذیرایی قرار دهید. شما می‌بایست بنابر نوع دکوراسیون خانه و اولویت‌های خود مناسب‌ترین مدل را انتخاب و تهیه نمائید. به صورت کلی میز ناهارخوری‌های مستطیل شکل طرفداران بیشتری دارند که اساسی‌ترین علت آن سالن‌های پذیرایی می‌باشند. اکثر سالن‌های پذیرایی و ناهارخوری شامل پلان چهار گوش می‌باشد و مدل‌های چهارگوش راحت‌تر با فضا هماهنگ می‌شوند، منتها میز ناهارخوری‌های گرد نیز خصوصیت و مزایای خاص خودشان را دارند و میتوانند به تنهایی دکوراسیون بسیار زیبایی را برای شما مهیا کنند. همچنین در صورتی که با کمبود جا مواجه هستید بهترین گزینه برای انتخاب میز‌های گرد هستند، زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند. میز‌های مستطیلی برای خانه‌هایی که فضای کافی ندارند و با کمبود جا مواجه هستند گزینه مناسبی نیستند، زیرا در این مواقع بیشتر دست و پا گیر هستند تا کاربردی.

راهنمای خرید بهترین میز ناهار خوری در سال ۱۴۰۰

چگونه یک میز ناهارخوری راحت را انتخاب کنیم؟

ابتدا بایستی بدانید که میز ناهارخوری‌های راحتی بیشتر سبک مدرن دارند. توصیه می‌کنیم میز‌های راحتی گرد یا بیضی شکل را انتخاب نمائید، زیرا این مدل از میز‌ها به آسانی با مدل‌های مختلف صندلی‌ها ست می‌شوند و میتوانید ترکیب مدرن و بسیار شیکی را برای قسمت پذیرایی ایجاد نمائید.

میز ناهارخوری‌های راحتی درعین ظاهر ساده‌ای که دارند فوق العاده شیک می‌باشند. بهتر است بدانید که این مدل از میز‌های مدرن نسبت به مدل‌های سلطنتی و یا کلاسیک قیمت کمتری دارند و از نظر اقتصادی به صرفه‌تر هستند.

نکاتی که هنگام خرید میز ناهارخوری نبایستی فراموش کنید

۱. هماهنگ بودن با دکوراسیون

میز ناهارخوری را میتوانید در قسمت‌های مختلف خانه قرار بدهید، بنابراین بایستی توجه داشته باشید تا میزی را تهیه کنید که متناسب با دکوراسیون خانه شما باشد.

۲. جنس

انتخاب جنس بادوام و باکیفیت ارتباط بسیار مستقیمی بر روی ماندگاری میز ناهارخوری خواهد داشت. امروزه میز ناهارخوری‌ها از جنس‌های مختلفی مانند شیشه، چوب، فلز، ام دی اف و... ساخته می‌شوند. شما بایستی متناسب با نیاز خود و نوع استفاده بهترین جنس میز را انتخاب و تهیه نمائید. توصیه می‌کنیم در صورتی که فرزند کوچکی دارید از خرید میز ناهارخوری شیشه‌ای پرهیز نمائید.

۳. تعداد نفرات

با دقت به محدود بودن فضا در خانه‌ها بهتر است تعداد را متناسب با تعداد نفرات ثابتی که در خانواده دارید تهیه نمائید و مهمان را ملاک قرار ندهید، زیرا در این صورت فضای بیشتری از خانه شما اشغال خواهد شد.

۴. شکل

چنانچه مستاجر می‌باشید بهتر است بدانید که میز ناهارخوری‌های گرد و مستطیل بهترین گزینه برای شما هستند. زیرا این مدل از میز‌ها در همه‌ی فضا‌ها به راحتی قرار می‌گیرند و با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. میز‌های مستطیل بیشتر برای افرادی مناسب می‌باشد که فضای بیشتری در اختیار دارند.

راهنمای خرید بهترین میز ناهار خوری در سال ۱۴۰۰

۵. توجه به فضایی که در اختیار دارید

قبل از این که بخواهید به سراغ خرید بروید، بهتر است اندازه فضایی را که میخواهید میز را در آن قسمت قرار دهید داشته باشید تا متناسب با آن فضا میز ناهارخوری ۴ نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و ۱۲ نفره را خریداری نمائید.

۶. صندلی مناسب

حتما هنگام خرید بایستی بر روی صندلی‌های میز بنشینید تا متوجه راحت بودن یا نبودن آن بشوید. هنگامی که صندلی راحت نباشد نمی‌توانید به راحتی بر روی آن بنشینید و غذا صرف کنید و هر چه زود‌تر میخواهید فقط از روی صندلی بلند شوید.

۷. توجه به استاندارد‌های لازم

یک میز استاندارد بایستی با ظاهر فیزیکی شما هماهنگ باشد، برای اطمینان از مناسب بودن میز، می‌توانید قبل از خرید پشت آن بنشینید و ارتفاع آن را بررسی نمائید. در صورتی که محصول شما کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر باشد هنگام خوردن غذا با مشکل رو به رو خواهید شد.

۸. مقاومت

ممکن است در طول روز بار‌ها و بار‌ها از میز ناهار خوری بهره گیری نمائید و هنگام استفاده فشار‌هایی به آن وارد شود. به همین علت مقاومت میز‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و هنگام خرید بهتر است به این موضوع توجه نمائید.


آدرس وبسایت خرید لوازم خانه: iLavazemKhane.ir

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی