تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آخرین وضعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور آخرین تصمیم‌ها برای تردد به و از شهر‌های قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۱۲۳۸۶
۱۳:۴۸ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

وضعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی

دیدارنیوز ـ سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: ممنوعیت و محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد، اما آمار تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: تردد شبانه نیز از ساعت ۱۰ تا ۳ بامداد نیز اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد لغو منع تردد شبانه و سفر بین‌استانی برای واکسن‌زده‌ها

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیربومی قصد ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهر‌ها ممنوع است و در صورت ورود به شهر‌های قرمز، یک میلیون تومان و در صورت ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: البته تردد وانت‌ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

سرهنگ جهانی همچنین از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد-راه تهران شمال خبر داد و گفت: این آزادراه تا سوم آبان‌ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اکنون شهرستان‌های جلفا، مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، بوکان، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، استهبان در امستان فارس، بانه، سقز در استان کردستان، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، چرام، کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

طبق آخرین رنگ‌بندی کشور اکنون ۱۶ شهرستان قرمز، ۱۱۹ شهرستان نارنجی، ۲۲۷ شهرستان زرد و ۸۶ شهرستان آبی است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی