تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رونالدو: من به منچستریونایتد آمدم تا جام بگیرم و دهان منتقدان را ببندم

کریستیانود رونالدو مهاجم پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید من اینجا هستم تا عناوین را بدست آورم و دهان منتقدانم را ببندم. در منچستر یونایتد هدف همین است و من برای تعطیلات به اینجا نیامده ام.

کد خبر: ۱۱۲۳۷۷
۱۳:۱۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

رونالدو درباره نظر منتقدین درباره منچستریونایتد

دیدارنیوز - بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد در واپسین لحظات پنجره نقل و انتقالاتی با استقبال پر شور بخش قرمز شهر منچستر مواجه شد و امید‌ها را برای بردن دوباره عناوین در دل هواداران یونایتد را زنده کرد. کریستیانو رونالدو در بازکشتش به منچستر یونایتد تا کنون عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز درست به مانند بازگشتش، در واپسین لحظات با گلزنی اش در مقابل ویارئال و آتالانتا برد را برای شیاطین سرخ به ارمغان اورد. اما با این حال نقد‌ها و واکنش‌های منفی زیادی به سوی CR۷ روانه می‌شود و کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای مفصل درباره آن‌ها صحبت می‌کند.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با اسکای اسپورتس اینگونه صحبت می‌کند: می‌دانم که تیم در زمان دفاع به کمک من احتیاج دارد، اما نقش و کار اصلی من در این باشگاه پیروزی، کمک به پیروزی و گلزنی است و کمک کردن در دفاع صرفا بخشی از وظایف من است. حال افرادی که نمی‌خواهد این موارد را ببینند دلیلش این است که مرا دوست ندارند. واقعیت این است که من در حال حاضر ۳۶ ساله هستم و همه چیز را برنده می‌شوم بنابراین چرا باید خود را درگیر افرادی کنم که از من بد می‌گویند و نگران آن‌ها باشم؟ من شب‌ها راحت می‌خوابم و با وجدانی آسوده به رخت خواب می‌روم، شما می‌توانید به کارتان دهید، زیرا من به شما توجه نمی‌کنم و افتخارات را بدست می‌آورم.

کریستیانو رونالدو درباره منقدان خود اینگونه صحبت می‌کند:انتقاد همیشه بخشی از کار است و من نگران آن نیستم. صادقانه بگویم که من خوشم می‌آید آن‌ها مدام درباره من صحبت می‌کنند و نگران من هستند. بگذارید یک مثال بزنم، اگر در مدرسه از دانش آموزان ضعیفتر بپرسید که آیا شاگرد اول‌ها را دوست دارید، آن‌ها می‌گویند نه. در حال حاضر مهم این است که من خوشحالم و از فوتبال لذت می‌برم. مهم نیست که قبلا چه عناوینی را کسب کردم، زیرا من می‌خواهم همه چیز را برنده شوم و هنوز عطش موفقیت دارم. بدون توجه به سن و سال، من در فصل جدیدی از زندگیم هستم، من در اینجا هستم تا برای پیروزی تلاش کنم و فکر می‌کنم که منچستر در این سطح نیز باید به فکر بردن عناوین مهم باشد و این هدف را دنبال کند و من اینجا هستم تا در رسیدن به این هدف کمک کنم.

رونالدو می‌گوید که این پتانسیل را در ترکیب منچستر یونایتد می‌بیند که برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۷ جام را به اولدترافورد بیاورد و او بعد از بازگشتش به یونایتد به جای آواز خواندن ترجیح داد که یک سخنرانی تهییج کننده برا هم تیمی هایش در مورد اینکه چطوری قصد دارد از ذهنیت برنده اش برای رساندنشان به سطح بالا استفاده کند، داشته باشد. رونالدو در این باره می‌گوید:من آن چیزی که در آن لحظه احساسم بهم می‌گفت را گفتم، اینکه من اینجا هستم تا عناوین را بدست آورم و دهان منتقدانم را ببندم. در منچستر یونایتد هدف همین است و من برای تعطیلات به اینجا نیامده ام. من به آن‌ها گفتم که این تیم پتانسیل زیادی دارد و دارای بازیکنان جوانی است که در اول راه هستند و جای رشد و پیشرفت بسیاری دارند. من برای ساختن چیز‌های جدید و پیروزی اینجا هستم. هر چند من آواز نخواندم، چون به آن‌ها گفتم چند سال پیش اینکار را کردم، در کل سخنرانی خوبی بود و آن‌ها مرا در کردند

انتقادی دیگر که به رونالدو در این مدت وارد شده است درباره نحوه رفتار او بعد از تساوی با اورتون و عصبانیت او در تونل استادیوم بود. اما رونالدو هیچ احساس شرمساری از آن ندارد و در این باره توضیح می‌دهد:من باخت را دوست ندارم، مساوی؟ برای من تساوی مقابل اورتون در خانه با تمام احترامی که برای آن‌ها قائل هستم به منزله شکست است. شاید من اشتباه فکر می‌کنم، اما این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد که عناوین را بدست بیاورم و در باشگاه‌های بزرگ بازی کنم. همانطور که گفتم، انتقاد و نقد شدن در اینجا همیشه وجود دارد و من از آن فرار نمی‌کنم و صادقانه بگویم که به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهم، زیرا می‌دانم فوتبال به چه صورت است. واکنش‌های من همان چیزی است که در لحظه احساس می‌کنم انجام می‌دهم یا می‌گویم، در بیشتر مواقع من بسیار مثبت صحبت می‌کنم، اما بسته به شرایط بازی و موقعیتی که در آن قرار دارید ممکن است چیز‌هایی را بگویید که با آن‌ها در شرایط معمول موافق نیستید.

رونالدو در آخر صحبت هایش را این‌گونه جمع بندی می‌کند: همه مرا می‌شناسند و من همیشه همینطور بودم و با افزایش سنم رفتارم تغییری نکرده است. من ۱۰۰ درصد خود را برای این باشگاه می‌گذارم و واکنش‌ها و رفتار‌های بخشی از شخصیت من هستند. من نمی‌خواهم باعث ناراحتی کسی شوم، من می‌دانم به خاطر آنچه که هستم و آنچه که بدست می‌آورم توجهات و حساسیت‌های زیادی روی من است. آن‌ها نمی‌خواهند که نکات مثبت مرا ببینند و فقط دنبال نکات منفی هستند. اما من به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهم، زندگی به مانند یک درس است و من از اشتباهاتم یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم در آینده و برای بازی بعدی ام پیشرفت کنم

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی