تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رکود و ثبات قیمت در بازار برنج، حبوبات و چای

قاسمعلی حسنی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: بازار برنج دچار رکود و سکوت است همچنین در بازار حبوبات و چای نیز عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است و با وجود اینکه کالا زیاد است، ولی خریدار وجود ندارد.

کد خبر: ۱۱۲۳۶۷
۱۲:۳۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

رکود و ثبات قیمت در بازار

دیدارنیوز ـ قاسمعلی حسنی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران در واکنش به خبر‌های افزایش قیمت برنج در بازار، گفت: در حال حاضر افزایش قیمت برنج صورت نگرفته و بازار برنج دچار رکود و سکوت است همچنین در بازار حبوبات و چای نیز عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است و با وجود اینکه کالا زیاد است، ولی خریدار وجود ندارد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: طی یک ماه گذشته افزایش قیمتی در برنج نداشته ایم و قیمت‌ها ثابت بوده است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت کف برنج ایرانی در بازار زیر ۳۱ هزار تومان بوده و قیمت سقف برنج ایرانی ۴۷ هزار تومان است و برنج هندی نیز از ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۳ هزارو ۵۰۰ تومان در بازار موجود است.

حسنی بیان کرد: همچنین شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز برای کاهش قیمت برنج و تنظیم بازار برنج‌هایی را با قیمت ۱۳ هزار تومان توزیع می‌کند.

منبع: میزان
برچسب ها: قیمت برنج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی