تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آغاز ثبت نام بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر

ثبت نام در بخش غیررقابتی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز، شنبه اول آبان ۱۴۰۰ آغاز شد. علاقمندان تا اول دی‌ماه فرصت دارند در سایت این رویداد به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند.

کد خبر: ۱۱۲۳۶۱
۱۲:۰۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

ثبت نام بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر

دیدارنیوز ـ ثبت نام بخش غیر رقابتی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر که پیش از این فراخوان آن براساس آیین‌نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیار‌های هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و منتشر شده بود، از امروز، شنبه اول آبان ۱۴۰۰ آغاز شد.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای از اول آبان تا اول دی ۱۴۰۰ فرصت دارند براساس شرایط جشنواره در سایت این رویداد به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارائه کنند.

هیأت انتخاب آثار و گروه‌های جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصه اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارترشدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی