تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

تردد شبانه برای واکسن زده‌ها لغو می‌شود؟

موضوع لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها پیشنهاد داده شده است تا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضاء تصویب شود.

کد خبر: ۱۱۲۳۴۸
۱۱:۲۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها

دیدارنیوز ـ محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار کرد: با موافقت وزارت بهداشت موضوع لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها پیشنهاد داده شده است تا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضاء تصویب شود.

وی درباره جزئیات لغو منع تردد شبانه برای واکسن رده‌ها بیان کرد: مقرر شده است پلیس راهور از سامانه وزارت بهداشت استعلام واکسیناسیون افراد را بگیرد و بر این اساس افراد واکسن زده جریمه نشوند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از لغو منع تردد بین استانی برای واکسن زده‌ها خبر داد و گفت: همچنین لغو منع سفر بین استانی به و از شهر‌های قرمز و نارنجی برای واکسن زده‌ها هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرهادی ادامه داد: البته در این شکل مردم باید در سامانه‌ای ثبت نام کنند و کیو آر کد واکسن را بارگذاری کنند که در صورت تایید پلیس راهور پلاک ماشین را وارد سامانه می‌کند و فرد در صورت سفر بین استانی به شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر مشمول جریمه نخواهد شد و افراد واکسن نزده ۵٠٠ هزار تومان یا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: برنامه‌ای تحت عنوان برنامه مدیریت هوشمند محدودیت‌ها مصوب شده است و جزئیات آن در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می‌شود و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

برچسب ها: تردد شبانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی