تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انتقاد پلیس از کیفیت خودرو‌های داخلی

سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از تاثیر کیفیت پایین خودرو‌های تولید داخل و جاده‌های غیراستاندارد در وقوع تصادفات رانندگی گفت.

کد خبر: ۱۱۲۳۴۳
۱۱:۰۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

کیفیت خودرو و اعتراض پلیس

دیدارنیوز ـ سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به سه عنصر راه، وسیله نقلیه و انسان در وقوع تصادفات، افزود: برای اینکه بتوانیم ترافیک استاندارد و مطلوبی داشته باشیم، لازم است شرایط و زیرساخت‌ها برای مهندس ترافیک را به نحو شایسته پیاده‌سازی کنیم.

وی از وضع ایمنی و کیفیت خودرو‌های ساخت داخل انتقاد و تاکید کرد: کیفیت و ایمنی خودرو‌ها نیز باید ارتقا پیدا کند. امروز ما آن‌قدر سطح توقع‌مان از محصولات تولید داخل را پایین آورده‌ایم که اگر خودرویی بتواند استاندارد دست و پا شکسته یورو ۵ را پاس کند، می‌گوییم تکلیفش را انجام داده است.نباید این‌طور باشد.

حسینی ادامه داد: امروز شرکت‌های بزرگ خودروسازی در جهان در حال کار روی خودرو‌های هوشمند هستند و ما آن‌قدر سطح توقع‌مان را پایین آورده‌ایم که به ترمز ضد قفل رضایت داده‌ایم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی