تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

گروسی: آمریکا و ایران وارد دوره سرنوشت ساز مذاکرات برجام می‌شوند

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایالات متحده و ایران وارد یک دوره تعیین کننده برای از سرگیری مذاکرات برای بازگشت مجدد به توافق هسته‌ای ایران می‌شوند.

کد خبر: ۱۱۲۲۵۹
۲۳:۲۳ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

گروسی: آمریکا و ایران وارد دوره سرنوشت ساز مذاکرات برجام می‌شوند

دیدارنیوز ـ گروسی در مصاحبه با واشنگتن پست گفت که ایران از وی برای دیدار با رهبران سیاسی در روز‌های آینده دعوت کرده است.

وی افزود: قصد دارد در مورد اختلال در نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران و سایر موضوعاتی که می‌تواند بازگشت به برجام را دشوارتر کند، بحث و گفتگو کند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: سایر طرف‌های توافق- بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه، چین و ایالات متحده به وی گفته‌اند که اگر نظارت (آژانس) به طور کامل بازیابی نشود، دستیابی به توافقی از این نوع بسیار دشوار خواهد بود.

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که ایالات متحده می‌خواهد مذاکرات برای پیوستن مجدد به توافق بزودی از سر گرفته شود.

پرایس افزود: ما امیدواریم که تعریف آن‌ها از بزودی با تعریف ما مطابقت داشته باشد. ما دوست داریم مذاکرات در وین در اسرع وقت از سر گرفته شود.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در سخنانی کوتاه قبل از دیدار با گروسی در واشنگتن اظهار داشت آمریکا قاطعانه از کار آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت می‌کند.

بلینکن با بیان اینکه کار آژانس بین المللی انرژی اتمی حفظ صلح و ثبات در جهان، حیاتی است، افزود که این آژانس نقش حیاتی در نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی