تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ورود مجلس به موضوع تاثیرات تزریق واکسن کرونا

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انتشار نتایج تزریق واکسن کرونا بر پیشگیری از ابتلا به این بیماری گفت که مجلس ورود جدی خواهد داشت تا اثرات واکسن و دارو‌های کرونا مشخص شود.

کد خبر: ۱۱۲۲۲۴
۱۱:۱۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

ورود مجلس به موضوع تاثیرات تزریق واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ هادی بیگی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: «ده‌ها میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. ‏نتایج آن بر روی پیشگیری از کرونا و به صورت تفکیک سن و جنسیت منتشر شود تا اثر واکسن روشن گردد. ‏بدون این گزارش اجبار هیچ منطقی ندارد.

مجلس ورود جدی خواهد داشت تا اثرات واکسن و دارو‌های کرونا مشخص گردد. اینکه از همه توان کشور برای مقابله با کرونا استفاده نشود و فقط مسیر تزریق واکسن طی شود یک مسیر پرهزینه و پرابهام را شروع کرده‌ایم.»

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۴۹ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۴۰۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۶ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۳۷۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۶ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۷۸۱ دُز رسیده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی