تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دعوای حقوقی علی دایی و همسر سابقش بر سر حضانت دخترشان

علی دایی و همسر سابقش بر سر حضانت دخترشان دنیز دچار مشکل حقوقی هستند. دنیز و مادرش در حال حاضر در لندن اقامت دارند.

کد خبر: ۱۱۲۲۱۹
۱۰:۲۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

دعوای حقوقی علی دایی و همسر سابقش بر سر حضانت دخترشان

دیدارنیوز ـ بسیاری نورا رو تنها دختر علی دایی میدانند، اما در واقع علی دایی در گذشته یکبار ازدواج کرده و از همسر سابق خود دختری بنام دنیز دارد. دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش وقت صبح، فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است «دنیز» نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است.

«دنیز» ۹ساله هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می‌کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می‌آید.

دعوای حقوقی بر سر دنیز

چندی قبل نیز سایت‌های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه‌ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی‌کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت‌آمیز حل شود.

البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته‌ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

منبع: وقت صبح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
1
به به چه دختر نازي ،علي دايي عزيز آخه قربونت بشم يه عمر خودتو از همسر اولت دريغ كردي حالام ميخواي تنها دارايشو ازش بگيري !!!؟؟اين دور از اخلاق و جوانمردي شماست ،پدر بودن اين نيست كه حضانت رو از مادرش بگيري همينكه پدر دنيز هستيد كافيه ،چه فرقي داره خضانت ماله كي باشه ،اميدوارم شما عزيز ايران هميشه براي دختراي قشنگتون پدري كنيد و الگوي تمام مرادان ايران باشيد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی