تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

مریل استریپ به سریال اپل پیوست

مریل استریپ، دیوید شویمر و ۷ بازیگر دیگر به «برون‌یابی‌ها» محصولی از اپل پیوستند. این سریال در حال حاضر در مراحل تهیه برای اپل تی‌وی پلاس قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۲۱۸۳
۱۶:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

مریل استریپ بازیگر سریال اپل

دیدارنیوز ـ اپل اعلام کرد که ۹ بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال جدید خود با عنوان «برون‌یابی‌ها» که به کارگردانی اسکات زی. برنز درباره تغییرات اقلیمی ساخته می‌شود، پیوسته‌اند.

مریل استریپ، دیوید شویمر، سینا میلر، کیت هرینگتون، طاهر رحیم، متیو ریس، دیوید دیگز، جما چان و آدارش گوراو بازیگرانی هستند که در صدر این مجموعه قرار می‌گیرند.

این سریال در حال حاضر در مراحل تهیه برای اپل تی‌وی پلاس قرار دارد و در اپیزود‌های مختلفی که به یکدیگر ربط پیدا می‌کنند به بررسی این موضوع می‌پردازد که چطور تغییرات سیاره می‌تواند روی مسائلی از جمله عشق، باور، کار و خانواده اثر بگذارد.

نقش استریپ در این مجموعه هنوز مشخص نیست. میلر نقش یک بیولوژیست دریایی به نام ربکا شیرر را بازی می‌کند و هرینگتون نقش شخصیت مدیر عامل یک غول صنعتی را ایفا خواهد کرد.

رحیم در قالب نقش مردی ظاهر می‌شود که از فقدان حافظه رنج می‌برد و ریس یک مشاور املاک خواهد بود. دیگز نقش یک رهبر مذهبی در فلوریدای جنوبی را بازی می‌کند و چان مادری تنها و یک بانکدار خواهد بود. شویمر هم نقش شخصیت هریس گولدبلت را بازی می‌کند که پدر یک دختر نوجوان است.

«برون‌یابی‌ها» به تهیه‌کنندگی اجرایی برنز ساخته می‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی