تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مرحله پایانی انتخابی جام ملت‌های آسیا به طور متمرکز برگزار می‌شود

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی)، آخرین مرحله انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از فرمت سنتی رفت و برگشت خارج شده و به طور دوره‌ای در ورزشگاه‌های متمرکز برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۲۱۷۷
۱۸:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

مرحله پایانی انتخابی جام ملت‌های آسیا به طور متمرکز برگزار می‌شود

دیدارنیوز - کمیته اجرایی ای‌اف‌سی پس از در نظر گرفتن چالش‌های موجود مرتبط با پاندمی کووید-۱۹ و همچنین اولویت‌بخشی به سلامت و تندرستی تمام افراد دخیل در این مرحله از رقابت‌ها که ورودی معتبرترین تورنمنت ملی قاره کهن محسوب می شود، تصمیم مذکور را اتخاذ کرد.

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ۱۶ ژوئن تا ۱۶ جولای ۲۰۲۳ به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.
براساس توافق صورت گرفته، سه هفته مسابقات هشتم، یازدهم و چهاردهم ژوئن ۲۰۲۲ برگزار شده و ای‌اف‌سی فرآیند ارائه و دریافت پیشنهادهای تمامی فدراسیون‌های عضو را به منظور میزبانی از این مرحله از رقابت‌ها، متعاقبا اعلام خواهد کرد.

درست مشابه فرآیند پیشنهاددهی برای تمامی مسابقات متمرکز ای‌اف‌سی در سال۲۰۲۱، به منظور حصول اطمینان از اعمال بالاترین پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی و امنیتی، طیف وسیعی از پیش‌نیازها و الزامات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

از جمله این الزامات می‌توان به حداقل جابجایی و محدودیت‌های قرنطینه برای تمامی تیم‌های شرکت‌کننده، سهولت ارتباطات پروازی به کشور میزبان، شرایط بهداشتی و درمانی این کشور، ورزشگاه‌های کافی برای سازماندهی بازی‌ها و از همه مهم‌تر تست اجباری کووید-۱۹ برای تمامی بازیکنان و مقامات به محض ورود به کشور میزبان و در جریان برگزاری مسابقات مطابق راهنمای ارائه شده از سوی مقامات کنترل بیماری‌های عفونی ای‌اف‌سی اشاره کرد.

برنامه جدید بازها در صورت نیاز مطابق با مقررات مسابقات قابل تغییر و اصلاح است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی