تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

حکم اعدام برای پرستار امریکایی

ویلیام جورج دیویس، پرستار تگزاسی به جرم تزریق هوا و کشتن ۴ مرد به اعدام محکوم شد. وکیل مدافع دیویس گفت که مشکل از بیمارستان بوده و موکل وی یک «بز قربانی» است و دادستان این پرونده گفت که دیویس «دوست داشت مردم را بکشد».

کد خبر: ۱۱۲۱۶۵
۱۵:۲۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

حکم اعدام پرستار  امریکایی

دیدارنیوز ـ به نقل از‌ای بی سی نیوز، یک پرستار اهل تگزاس، در آمریکا، به جرم قتل ۴ بیمار محکوم شد. وی پس از عمل جراحی قلب به آن‌ها هوا تزریق کرده است.

ویلیام جورج دیویس متهم به قتل عمد قربانیان متعدد است و دادستان قصد دارد برای وی مجازات اعدام درخواست کند.

این پرستار ۳۷ ساله، با تزریق هوا به رگ‌های چهار بیمار پس از عمل جراحی قلب در بیمارستان طی سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ آن‌ها را به قتل رسانده است.

در آن زمان و در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی، این چهار نفر دچار مشکلات عصبی غیر قابل توضیح شدند و فوت کردند.

در جریان محاکمه دیویس، دکتر ویلیام یاربرو، متخصص ریه و استاد داخلی در دالاس، به هیئت منصفه توضیح داد که چگونه تزریق هوا به سیستم شریانی مغز آسیب می‌رساند و باعث مرگ مغزی می‌شود.

بر اساس تحقیقات علمی، تصاویری از اسکن مغز می‌تواند تعیین کند که در سیستم شریانی مغز قربانیان هوا وجود دارد که اتفاقی بعید است.

با این حال وکیل مدافع دیویس گفت که مشکل از بیمارستان بوده و موکل وی یک «بز قربانی» است که فقط هنگام مرگ این افراد در آنجا بوده است.

با این حال دادستان این پرونده گفت که دیویس «دوست داشت مردم را بکشد» و از زمان خروج او هیچ حادثه مشابهی در این بیمارستان رخ نداده است.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی