تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فاتی تا ۲۰۲۷ با بارسلونا تمدید کرد

ستاره جوان و آینده دار بارسلونا بعد از مذاکرات پیوسته با مدیران باشگاه بارسلونا قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد تا نگرانی مدیران بارسلونا به پایان برسد.

کد خبر: ۱۱۲۱۶۳
۱۵:۰۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

تمدید قرارداد بارسلونا با فاتی

دیدارنیوز - مدیران باشگاه بارسلونا از هفته‌ها قبل تلاش‌های خود را برای تمدید قرارداد با آنسو فاتی آغاز کرده بودند و روزنامه موندو دیپورتیوو سه‌شنبه صبح از برگزاری جلسه‌ای بین متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا، با ژرژ مندس، مدیربرنامه این بازیکن، خبر داد.

گفته می‌شود که این جلسه در پورتو برگزار شده و توافق اولیه برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز حاصل شده است.  

جایگاه آنسو در این تیم پس از جدایی مسی تغییر کرد و او حالا یکی از بازیکنان مهم به شمار می‌رود. او ستاره درخشان آینده باشگاه است و اهدای شماره ۱۰ به او اقدامی کاملا نمادین در راستای همین باور بوده است.

دقایقی قبل کادنا سر ادعا کرد که قرارداد نهایی امضا شده و فردا بارسلونا رسما آن را اعلام خواهد کرد. بر این اساس فاتی تا ۲۰۲۷ بازیکن بارسلونا خواهد بود و بند فسخش نیز همچون پدری گونزالس ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

بارساپس از اعلام تمدید فاتی به سراغ تمدید با گاوی ستاره ۱۷ ساله خود خواهد رفت. بازیکنی که اخیرا در تیم ملی اسپانیا نیز خوش درخشید.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی