تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

محرومیت در انتظار خاطیان دربی عربستان در آسیا

بعد از آنکه بین باریکنان الهلال و النصر عربستان در پایان بازی درگیری زیادی رخ داد، احتمال دارد بازیکنان خاطی در این مسابقه با محرومیت سنگینی مواجه شوند.

کد خبر: ۱۱۲۱۳۴
۱۳:۰۶ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

درگیری بازیکنان الهلال و النصر

دیدارنیوز - الهلال پس از پیروزی در دربی بزرگ شهر ریاض، به عنوان نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد. تقابل فوق العاده حساس و دیدنی میان دو تیم همشهری که از سوی رسانه‌های سعودی به عنوان دربی قرن نامیده شد، با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌های ریاض به پایان رسید.

اما پس از سوت پایان بازی، درگیری‌های شدیدی میان بازیکنان دو تیم رخ داد. عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر با علی البلیهی مدافع الهلال وارد درگیری‌های شدیدی شد به نحوی که بازیکنان دو تیم و نیرو‌های امنیتی نیز مجبور به مداخله در این تنش‌ها شدند.

حسین عبدالغنی سلیمانی مدیر ورزشی النصر و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عربستان که تا همین سال گذشته برای الاهلی به میدان می‌رفت، در پایان این بازی وارد زمین شد و با سلمان الفرج کاپیتان الهلال و تیم ملی عربستان وارد درگیری‌های فیزیکی شد.

تصاویری از عبدالغنی منتشر شده که او انگشتانش را در چشمان علی البلیهی مدافع الهلال فرو برده و همین مسئله باعث شده تا رسانه‌های سعودی از محرومیت سنگین وی خبر دهند. چند روز پیش از آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که AFC با صدور اطلاعیه‌ای از جریمه سنگین و محرومیت‌های ۴ تا ۶ ماهه افرادی خبر داد که منجر به شروع درگیری‌های فیزیکی شوند و دقیقا این اتفاق در دربی ریاض رخ داد.

ولید الفرج یکی از معروف‌ترین مجریان عربستانی در برنامه شب گذشته "أکشن مع ولید" اعلام کرد که کریس بیث داور مسابقه به حسین عبدالغنی یک کارت قرمز نشان داده است. در همین رابطه، سعود الصرامی یکی از خبرنگاران مطرح سعودی مدعی شد که عبدالغنی با جریمه سنگین و محرومیتی طولانی مدت از سوی AFC مواجه خواهد شد. این خبرنگار به هواداران الهلال اطمینان داد که خطری بازیکنان این تیم را برای دیدار فینال تهدید نمی‌کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی