تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
دیدار رئیس جمهور با اعضای جامعه روحانیت مبارز

رئیسی: دولت مصمم به استفاده از دیدگاه‌های روحانیت است

اعضا جامعه روحانیت مبارز شب گذشته با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند. رئیسی در این نشست تاکید کرد: دولت مصمم است از دیدگاه‌ها و نظرات دلسوزانه همه قشر‌ها به ویژه روحانیون در پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استفاده کند.

کد خبر: ۱۱۲۱۳۳
۱۳:۰۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

رئیسی روحانیت مبارز

دیدارنیوز: رئیس و اعضای جامعه روحانیت مبارز سه‌شنبه شب با رئیس جمهور دیدار و بر همراهی و پشتیبانی خود با دولت سیزدهم تاکید کردند.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با تاکید بر اهتمام دولت برای ارتباط نزدیک و صمیمانه با علما و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، گفت: دولت مصمم است از دیدگاه‌ها و نظرات دلسوزانه همه قشر‌ها به ویژه روحانیون در پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استفاده کند.

رئیس جمهور تأکید کرد: دولت در کنار مقابله با کرونا و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم، اعتلای ارزش‌های فرهنگی و دینی جامعه را با جدیت پیگیری می‌کند.

رئیسی، افزود: روحانیت همواره مورد اعتماد بوده و مردم همچنان برای رفع مشکلات خود به این جریان اعتماد دارند و باید از این اعتماد برای رفع دغدغه‌های مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی استفاده کنیم.

رئیس جمهور گفت: مصمم هستیم براساس بیانیه گام دوم انقلاب، در مسیر ایجاد تحول و شتاب در روند پیشرفت کشور حرکت کنیم.

آیت الله رئیسی افزود: به‌رغم همه مشکلات، آینده را بسیار امیدبخش می‌بینم و مصمم هستیم با ایجاد گشایش‌های مختلف، شرایط مناسبی در وضع زندگی مردم ایجاد شود.

در این دیدار آیت‌الله موحدی کرمانی و جمعی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در سخنان جداگانه‌ای با تجلیل از روحیه انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی در رسیدگی به مشکلات مردم و اداره امور کشور بر همراهی و پشتیبانی خود با دولت تاکید کردند.

لازم به ذکر است که جامعه روحانیت مبارز مهم ترین تشکل روحانی اصولگراست. این تشکل در سالهای ابتدایی بعد از انقلاب از نفوذ بسیار گسترده‌ای در فضای سیاسی کشور برخوردار بود و عملا در کنار حزب موتلفه اسلامی مهم‌ترین تشکل‌های جریان راست سنتی محسوب می‌شدند. 

با این حال در دهه‌های اخیر از نقش و نفوذ این تشکل سیاسی در جریان اصولگرا و فضای سیاسی کشور به شدت کاسته شده است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی