تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

امروز ۲۸ مهرماه قیمت بیت کوین با ۳.۴۰ درصد افزایش نرخ به ۶۳،۸۵۸ دلار معادل ۱،۷۵۲،۸۲۸،۲۰۲ تومان رسید.

کد خبر: ۱۱۲۱۲۵
۱۲:۲۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین امروز

دیدارنیوز ـ بیت کوین بالاخره به روز‌های اوج بازگشت و به کانال ۶۴ هزار دلار نزدیک شد. قیمت بیت کوین امروز ۲۸ مهرماه با ثبت افزایش ۳.۴۰ درصد به ۶۳،۸۵۸ دلار معادل ۱،۷۵۲،۸۲۸،۲۰۲ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۷۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۹.۱۹ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۹۰% افزایش یافته است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱.۵۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

مهمترین خبری که طی چند روز گذشته در فضای ارز‌های رمزنگاری جنجال به پاکرد این است که آیا ایالات متحده بالاخره صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین خود را خواهد داشت یا خیر، حتی اگر از نوع معاملات آتی باشد.

گزارشات متعددی از هفته گذشته منتشر شد که ادعا می‌کرد چنین محصولی در حال عرضه است. جدیدترین خبر در این رابطه دیروز منتشر شد که نشان می‌داد صندوق ETF آتی بیت کوین ProShares، امروز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) راه اندازی می‌شود.

انتظار برای چنین رویداد مهمی منجر به افزایش نوسانات این دارایی دیجیتال شد به طوریکه قیمت از ۵۷،۰۰۰ دلار روز ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) تا بالای ۶۰،۰۰۰ دلار افزایش یافت و حتی روز بعد به ۶۳،۰۰۰ دلار رسید.

بعد از چندین بار افت و خیز مختلف، سرانجام ساعاتی پیش قیمت این ارز به ۶۳ هزار دلار رسید که بالاترین سطح قیمت آن از ماه آوریل امسال (فروردین و اردیبهشت) تاکنون بود. در حال حاضر، BTC حدود ۱۰۰۰ دلار اصلاح شده است، اما راه اندازی احتمالی ETF امروز می‌تواند بی ثباتی و نوسانات بیشتری را به همراه داشته باشد.

به نظر می‌رسد صعود اخیر بیت کوین به دلیل آغاز معاملات اولین صندوق قابل معامله بورسی بازار آتی بیت کوین در بازار سهام نیویورک آمریکا بود که با قیمت ابتدایی ۴۰ دلار آغاز کرد. این صندوق که بیت کوین استراتژی نام دارد و توسط شرکت پروشیرز اداره می‌شود، با نماد BITO فعالیت می‌کند و سهام آن پس از آغاز معاملاتش نزدیک به ۴ درصد رشد کرد.

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی