تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
مطیعی خبر داد

متقاضیان وام دانشجویی هفته آینده اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام کرده که متقاضیان دریافت وام دانشجویی از هفته آینده امکان ثبت اطلاعات خود را در سامانه صندوق رفاه دارند.

کد خبر: ۱۱۲۱۰۳
۱۰:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

متقاضیان وام دانشجویی  هفته آینده

دیدارنیوز ـ بنا بر گفته ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برخی رسانه‌ها به اشتباه زمان فعال شدن سامانه را بیست و پنجم مهرماه اعلام کرده‌اند. اما هنوز سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ثبت مشخصات دانشجویان متقاضی برای دریافت وام فعال نشده است.

مطیعی اعلام کرده که هفته آینده اطلاعات جدول زمان بندی وام‌های دانشجویان وزارت علوم اعم از وام شهریه، تحصیلی، ویژه دانشجویان دکترا، ودیعه مسکن، برای متاهلین، و ضروری به دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد. پس از اعلام زمان بندی، افرادی که متقاضی دریافت وام هستند در تاریخ ذکر شده امکان ورود به پرتال صندوق رفاه و ثبت نام را خواهند داشت. دانشجویان متقاضی وام صندوق رفاه امکان اطلاع از شرایط ثبت نام را هم از طریق سایت صندوق و هم دانشگاه‌ها دارند.

مجموعه میزان وام دانشجویی در نیمه اول سال جاری

صندوق رفاه دانشجویان با مجوز هیئت امنا خود، برای نیمه اول سال تحصیلی جدید، حدود ۳۰ درصد وام تحصیلی، شهریه، ضروری و ودیعه مسکن را افزایش داده است. سال گذشته هم این صندوق، میزان وام‌های دانشجویی را در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد زیاد کرد. به گفته ناصر مطیعی، برای نیمه اول سال تحصیلی جاری با توجه به منابع در دسترس صندوق رفاه، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان وام پیش بینی شده است. اگر درخواست متقاضیان بیشتر از این مبلغ باشد، صندوق رفاه برای کسری احتمالی چاره‌ای خواهد اندیشید.

مطیعی بیان کرد دانشجویان بهتر است هر چه زودتر در بازه مشخص شده نسبت به دریافت وام مورد نیاز خود اقدام کنند و فرآیند ثبت نام را تا روز‌های آخر زمان بندی به تعویق نیندازند. چون که این اتفاق باعث تراکم سنگین درخواست‌ها و تاخیر در پرداخت وام‌ها خواهد شد.

منبع: کاما پرس
برچسب ها: وام دانشجویی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی