تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
برملا شدن رازهای فوتبال ایران در محاکمه نیمه شب

تحریم‌ها، راز ناکامی در فوتبال!

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دو تن از مقامات فدراسیون بامداد دیروز سعی کردند به ابهامات و اتهاماتی که نسبت به اداره امور فوتبال به وجود آمده پاسخگو باشند اما صحبت‌های آنها حقایق دیگری را روشن کرد.

کد خبر: ۱۱۲۰۷۶
۰۸:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

تحریم‌ها، راز ناکامی در فوتبال!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: برنامه فوتبال برتر این هفته آینه تمام نمایی از وضعیت فوتبال کشور بود، جایی که شهاب عزیزی خادم، حسن کامرانی‌فر و غلامرضا رفیعی در سه نقش متفاوت اما با پیامی کم و بیش مشابه هشدار دادند که وضعیت فوتبال ایران با توجه به مسائل مختلف خوب نیست.

در یکی از طولانی‌ترین برنامه‌های چند ماه اخیر فوتبال برتر، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دو تن از مقامات فدراسیون سعی کردند به ابهامات و اتهاماتی که نسبت به اداره امور فوتبال به وجود آمده پاسخگو باشند. هر سه نفر در ابتدا سعی کردند در پرده صحبت کنند و پاسخ کلی به سوالات مطرح شده بدهند اما هر سه نیز وقتی با اصرار مجری و در عین حال اتهامات نادرست مواجه شدند، تا حدی از مماشات دست برداشتند و گوشه‌هایی از چالش‌های فدراسیون فوتبال را خصوصا در حوزه تحریم‌ها به زبان آوردند.

عزیزی خادم البته در این «هارد تاک» نیمه‌شب، گاهی عبارات نامفهومی به زبان آورد و در عین حال چند باری نیز از خدا و ائمه اطهار و خوبان عالم مایه گذاشت تا شاید مانع از ادامه پرسش‌های سختگیرانه محمد حسین میثاقی شود. اما رئیس فدراسیون نیز در نهایت به شماری از منتقدان به تندی تاخت و به آنها هشدار داد که دست از بهتان و اتهام‌زنی بردارند.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیری فدارسیون فوتبال نیز در مورد ماجرای سفر پرسپولیس به عربستان و حواشی فرودگاه صحبت کرد و نهایتا بعد از اصرار بیش از حد مجری، با حداکثر پرده‌پوشی عنوان کرد که مسئول اول تاخیر در پرواز پرسپولیس، کادر مدیرتی این باشگاه بوده‌اند.

اما مهم‌ترین و بی‌پرواترین اظهارات در برنامه فوتبال برتر را غلامرضا رفیعی مشاور عالی فدراسیون فوتبال به زبان آورد، فردی که در گفتار نیز تسلط بیشتری نسبت به عزیزی خادم و کامرانی‌فر از خود نشان داد و در عین حال با شفافیت بیشتری در مورد خساراتی که در نتیجه تحریم به فوتبال ایران وارد شده صحبت کرد. رفیعی در ادامه صحبت‌های عزیزی خادم درباره وارد کردن یک سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) توضیحات مبسوطی داد و سعی کرد همه اتهامات را بی‌اثر کند.

رفیعی البته با ابراز ناراحتی خود از گزارش‌های برخی رسانه‌ها و خصوصا برنامه خبری «بیست و سی» درباره موضوع وی‌اِی‌آر، سعی کرد مخالفان فدراسیون را در معذورات اخلاقی قرار دهد و به این شیوه برخی از ماجراهای مَگو را نیز به زبان بیاورد. در صحبت‌های رفیعی نیز مجددا به این نکته تاکید شد که مدیران جدید فدراسیون فوتبال، در واقع ویرانه‌ای را از سلف خود تحویل گرفته‌اند و با توجه به شرایط موجود احتمالا کاری بهتر از این نمی‌شد که انجام شود.    

مسائل و مشکلات فوتبال ایران ممکن است با تایید حکم پرونده ویلموتس از سوی دیوان عالی ورزش (CAS)، وضعیت بسیار بدتری هم پیدا کند. در شرایطی که پول‌های فدراسیون فوتبال، پرسپولیس و استقلال نیز در مجامع قاره‌ای و جهانی بلوکه شده و امکان تراکنش نیز به روش عادی وجود ندارد، خسارت 6 میلیون یورویی قرارداد ویلموتس، به تنهایی می‌تواند فدراسیون فوتبال را به ورشکستگی بکشاند.

آیا حرف‌ها و گلایه‌های مقامات فدراسیون در برنامه تلویزیونی منجر به تغییر یا بهبود اوضاع خواهد شد؟ الله اعلم...

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی