تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرهاد مجیدی: چالش‌ها در استقلال کاهش یافت

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال اعلام کرد از آقای آجرلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند بازیکنانم دیگر تا ۱۲ شب منتظر نمی‌ماند که بدانند زمین تمرین کجاست و آقای آجورلو چالش‌ها را کاهش داد.

کد خبر: ۱۱۲۰۳۲
۱۴:۰۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی

دیدارنیوز - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: نمی‌خواهم در مورد فصل گذشته صحبت کنم. برای فصل جدید با توجه به تغییر مدیریت و تیم، فکر می‌کنم تیم خوب و جوانی داریم. امیدوارم بازی‌هایی ارائه دهیم که هواداران را خوشحال کند.

مجیدی درباره تقابل تیمش با هوادار گفت: تیم هوادار تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده است. شناخت زیادی از این تیم نداریم. هوادار انگیزه زیادی مقابل استقلال دارد و این کار ما را سخت می‌کند. من با بازیکنانم صحبت کردم. چیزی که در کل باید بگویم این است که بازی سختی داریم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم پیروز میدان شویم.

بیشتر بخوانید: فرشید اسماعیلی به AFC: مجوز آسیایی استقلال را باطل کنید

سرمربی استقلال درباره حضور مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من از آقای آجرلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساندند. ما الان زمین تمرین داریم و بازیکنانم دیگر تا ۱۲ شب منتظر نمی‌ماند که بدانند زمین تمرین کجاست. امروز به بازیکنان پول پرداخت شده است. در کل باید بگویم با وجود مشکلاتی که داشتیم، کادر مدیریت جدید، چالش‌ها را به حداقل رساندند. امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های مدیرعامل تیمی در خور نام استقلال برای هواداران ارائه دهیم.

او درباره وضعیت حضور فرزاد مجیدی در استقلال گفت: فرزاد مجیدی کسالت داشت و خواست در تمرینات شرکت کنند. متین کریم‌زاده هم این مشکل داشت و چون هر ۲ سرما خورده بودند، خواستیم به خاطر کرونا در جمع تیم حضور نداشته باشند تا وضعیت بهتری کسب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی