تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، ۲۹ زن را به منظور اردوی آمادگی سازی تیم ملی دعوت کرد.

کد خبر: ۱۱۲۰۱۲
۱۲:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

 

 

 

۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدنددیدارنیوز - اردوی تیم ملی فوتبال زنان از اول تا ۶ آبان در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد. بر همین اساس، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: فرشید اسماعیلی به AFC: مجوز آسیایی استقلال را باطل کنید

سمانه چکندی از خراسان رضوی، بهناز طاهرخانی، سارا دیدار، نگین زندی، ملیکا محمدی، گلنوش خسروی و عاطفه رمضانی از کرمان، فاطمه عزیزی از ایلام، زهرا قنبری و طوبی القاسی از تهران، زهرا سربالی، زهره کودایی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی و سمیه فیضی از اصفهان، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری و ثنا صادقی ازکرمانشاه، زهره جلالی از کردستان، الهام عبدالرحمان از آذربایجان غربی، محدثه زلفی از آذربایجان شرقی، سیده زهره معصومی، منیژه زینوندی، مریم محمدی و ستاره قهرمانی از البرز، مرضیه نیکخواه از همدان، غزل مرشدی و سوگند راجی از گیلان ۲۹ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال زنان هستند.

بازیکنان دعوت شده باید اول آبان خود را در هتل آکادمی به کادر فنی معرفی کنند.

ملی‌پوشان خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا هند آماده می کنند. این رقابت ها اول تا ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی