تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمایت مدیریت باشگاه پرسپولیس از بازیکنان و مربیان تیم

مدیریت باشگاه پرسپولیس با انشار بیانیه‌ای به صورت قاطع از کادرفنی و بازیکنان این باشگاه حمایت کرد و به دنبال قهرمانی ششم در لیگ برتر و موفقیت در آسیا است.

کد خبر: ۱۱۱۹۹۳
۱۱:۱۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

مدیریت باشگاه پرسپولیس حامی بازیکنان و کادر فنی

دیدارنیوز - باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان و کادر فنی تیمش حمایت کرد. در این بیانیه آمده است:

در روز‌ها و شب‌هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آن گونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخار‌ها همراه هم بوده‌ایم اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می‌کنیم. هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، به توانمندی و درایت یحیی گل‌محمدی و همکارانش، اعتقاد راسخ دارند و این نیازی به گفتگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است.

شب و روز سختی بر همه ما گذشت، اما دیگر به تاریخ پیوست. از آن تجربه کسب خواهیم کرد، برای حرکت و افتخار آفرینی دیگرباره.

همه با هم، دست رد به سینه آن‌هایی می‌زنیم که در این بحبوحه، برای شکاف بین ارکان این خانواده بزرگ و شایسته ستایش، لحظه شماری می‌کنند.

سرمربی با دانش ما، در روز‌های اخیر، بزرگوارانه درباره مسوولیت خویش در قبال ناکامی تیم سخن گفتند و این تفاوت انسان‌ها و تیم‌های اصیل است. تاکید می‌کنیم نه فقط ایشان که همه ما در تیم و باشگاه، بابت این ناکامی خود را در محضر هواداران بزرگ پرسپولیس و مردم شریف ایران مسوول می‌دانیم و با وجود تمام مسائلی که وجود داشت و دارد، قصد نداریم انرژی خود را صرف بیان بعضی واقعیات عیان سازیم. به جای آن، از امروز با درک دقیق‌تری از شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد به دنبال تکرار قهرمانی برای ششمین بار پیاپی در لیگ برتر و حضور قدرتمندتر در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با فائق آمدن بر مسائل داخلی خواهیم بود.

از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم در این لحظات حساس و آینده‌ساز و در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می‌دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه‌ای قوی‌تر، روانه رقابت‌ها کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی