تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کاهش کیفیت هوای تهران؛ شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

بر اساس پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت صبح و اواخر وقت امروز (۲۷ مهرماه) در برخی مناطق در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۹۸۴
۱۰:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

کاهش کیفیت هوای تهران

دیدارنیوز ـ پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۲٧ مهرماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی و افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل می‌شود و بهبود کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش تندی باد همزمان با افزایش تردد خودرو‌ها تا اواخر وقت سه‌شنبه (۲۷ مهرماه) باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و درنتیجه احتمال برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق یرتردد وجود دارد.

در صبح روز چهارشنبه (۲۸ مهرماه) افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد ودر بیشتر مناطق پرتردد کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد. در طول روز تندی باد افزایش ییدا خواهد کرد وسبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات بعدازظهر احتمال گسیل گرد و خاک در مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

افزایش ترافیک همراه با کاهش تندی باد تا اواخر وقت چهارشنبه (۲۸مهرماه) سبب افزایش غلظت ذرات معلق و تجمع آلاینده‌ها می‌شود و نتیجه آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد خواهد بود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۸ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هوای تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی