تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

رویارویی طارمی با زلاتان در شب سوم لیگ قهرمانان اروپا

در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی لژیونر پر افتخار فوتبال ایران امشب در دیداری حساس به دیدار میلان دومین تیم پر افتخار لیگ قهرمانان اروپا می‌رود.

کد خبر: ۱۱۱۹۸۱
۱۰:۳۱ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

دیدار طارمی و پورتو با میلان

دیدارنیوز - محمد صلاح و روبرتو فیرمینو در حالی که سادیو مانه نیز در پیروزی ۵-۱ برابر پورتو به میدان رفت، ضربه عمیقی را به حریف کردند و ضربه سر مهدی طارمی تنها یک دلداری بیشتر نبود، زیرا پورتو با یک امتیاز از دو مسابقه در رده سوم جدول رده بندی گروه B قرار گرفت.

همبازیان طارمی در آخرین بازی خود درخشان ظاهر شده بودند که پیش از پیروزی ۲-۱ مقابل پاکوس فریرا قبل از فیفادی در پیروزی ۵ بر صفر اسپورت یونیائو سینترنسه راشکست دادند.

کسب پیروزی بیشتر ایل یکی از دو تیم لیورپول یا اتلتیکو در گروه B در حال حاضر برای پورتو یک دستورالعمل بزرگ محسوب می‌شود، زیرا اگر بخواهد برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ از حذف در مرحله گروهی جلوگیری کند، باید بلافاصله اندوخته‌های خود را افزایش بدهد.

شکست مقابل لیورپول نشان دهنده تنها شکست خانگی میزبان از ۹ بازی قبلی آن‌ها در استادیو دو دراگائو است، هرچند - در ۸ بازی دیگر تیم کانسیکائو برنده شد -، اما حریفان آن‌ها به سختی شروع ایده آل را در ورزشگاه آن‌ها آغاز کردند.

رافائل لیائو ممکن است اولین بازی برای میلان را در مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده باشد، اما لبخند روسونری ۹ دقیقه بعد از اخراج فرانک کسیه تبدیل به اخم شد و شاگردان استفانو پیولی از آنجا در نبردی سرسخت با قهرمان اسپانیا مبارزه کردند.
تا دقیقه ۸۴ طول کشید تا اتلتیکو راه خود را برای برگشت به بازی پیدا کند و آنتوان گریزمان گل تساوی را به ثمر رساند و درست زمانی که میلان به نظر می‌رسید برای کسب یک امتیاز راضی شده بود، لوئیس سوارز در لحظات پایانی وقت اضافه نتیجه بازی را تغییر داد.

علیرغم این که مجبور به بازی با تعداد زیادی از غایبان مجبور به مبارزه مقابل هلاس ورونا در آخر هفته بودند، روسونری در نهایت با یک کامبک دیدنی ۳-۲ به برتری رسید، و گل کورای گونتر آن‌ها را نجات داد درحالیکه کسیه و ژیرو دو گل دیگر را به ثمر رسانده بودند.

این به سختی عملکردی درخشان از سوی مردان پیولی بود، اما چهارمین برد از پنج مسابقه در همه رقابت‌ها به آن‌ها کمک کرد تا شروع تقریباً کاملی در مسابقات داخلی داشته باشند و نکته مهم اینکن از سال ۲۰۱۲ روسونری دو شکست پیاپی اروپایی را خارج از خانه تجربه نکرده است.

بازی روز سه شنبه اولین رویارویی بین پورتو و میلان پس از قهرمانی غول‌های ایتالیایی در سوپرجام اروپا در سال ۲۰۰۳ است و کونسیکائو، سرمربی پورتو در آخرین رویارویی مرحله گروهی تیم‌ها حضور داشت و پورتو قبل از تساوی ۱-۱ در مسابقات ۱۹۹۶-۹۷ بازی برگشت را ۳-۲ برنده شده بود.

طارمی پس از اینکه در مسابقه هفته نهم لیگ پرتغال با کارت قرمز محروم شده بود، در بازی دور حذفی با سینترنسه غایب بود و اکنون با یک استراحت منظم برای بازی بزرگ با میلان آماده است.

مهاجم ملی پوش پورتو به همراه تیم ملی ایران در مسابقه برابر کره جنوبی و امارات حضور داشت و وقفه‌ای که به دلیل محرومیت داشته برای او بهترین فرصت است تا با ریکاوری منظم آماده بازی حساس با شاگردان پیولی و همبازیان زلاتان ایبراهیموویچ باشد.

مسلما بعد از رویارویی با تیم‌های بزرگی مانند چلسی، اتلتیکو و لیورپول امشب تقابل مهاجم بوشهری با زلاتان که به تازگی در بازی با ورونا به میادین بازگشت می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. امشب باید منتظر بمانیم و ببینیم که او در تقابل با روسونری هم توانایی گلزنی‌اش را به رخ حریف می‌کشد یا خیر.

منبع: ایلنا
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی