تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آغاز مرحله نخست ثبت‌نام متقاضیان ۴ میلیون واحد مسکونی از فردا

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله نخست ثبت‌نام طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱۹۷۳
۱۰:۰۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

ثبت‌نام متقاضیان ۴ میلیون واحد مسکونی از فردا

دیدارنیوز ـ محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: متقاضیان یک ماه فرصت دارند تا در سامانه جدید به آدرس www.saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: ثبت نام در شهر‌هایی انجام می‌شود که تاکنون تامین زمین شده است.

بر اساس این گزارش، تعهد دولت ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی است که در ۸۰۰ شهر زمین مورد نظر آن تامین شده است.

میزان آورده اولیه در طرح مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان و میزان وام دریافتی متقاضیان ۱۵۰ میلیون تومان بود؛ اما پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در این طرح این است که عدد تسهیلات و کارمزد آن متفاوت باشد و بر اساس گروه درآمدی و توان خانوار‌ها تنظیم شده است.

بر این اساس قرار است پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی درباره میزان آورده متقاضی و تسهیلات اعطایی ۴۰۰ میلیون تومانی در شهر‌ها امروز در شورای عالی پول بررسی شود.

در اولین مرحله از ثبت نام مسکن ۴ میلیون واحدی، تمام ۳۱ استان و شهر‌هایی که زمین در آن‌ها تامین شده است و امکان ثبت نام وجود دارد شرکت داده خواهند داشت.

نخستین جلسه شورای عالی مسکن ۱۴ مهرماه با حضور و ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی بعد از این جلسه گفت: قانون جهش تولید مسکن که به تازگی توسط رییس جمهوری ابلاغ شد در تامین نیاز مسکن کشور بسیار موثر است و تشکیل شورای عالی مسکن به ریاست رییس دولت، مشکلات و موانع موجود در راه اجرای تولید انبوه مسکن را برطرف می‌کند و به زودی وارد اجرای فاز نخست ساخت و ساز‌ها خواهیم شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مسکن ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی