تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

فیفا با سرمربیان تیم‌های ملی برای برگزاری جام جهانی جلسه می‌گذارد

پس از آنکه پیشنهاد برگزاری جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار، حالا فیفا قرار است با سرمربیان تیم‌های ملی به منظور بررسی پیشنهادات آن‌ها به صورت مجازی جلسه‌ای برگزار کند.

کد خبر: ۱۱۱۹۲۵
۱۵:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

جلسه فیفا با مربیان ملی برای برگزاری جام جهانی

دیدارنیوز - فیفا در نظر دارد تا از طریق این کنفرانس پیشنهادهای خود را برای تقویم فوتبالی جهانی پس از سال ۲۰۲۴ به اطلاع مربیان برساند؛ پیشنهادهایی که در بین آن پیشنهاد برگزاری دو سال یک‌بار جام جهانی نیز دیده می‌شود؛ این پیشنهاد از سوی «آرسن ونگر» سرمربی اسبق آرسنال و رییس کنونی بخش توسعه جهانی فیفا مطرح شده‌است.

براساس گزارش‌ها این نشست آنلاین هفته جاری برگزار شده و ریاست آن را ونگر برعهده خواهد شد.

از جمله دیگر پیشنهادهای مورد بحث در این نشست آنلاین می‌توان به استراحت ۲۵ روزه اجباری بازیکنان بعد از حضور در تورنمنت‌ها، کاهش شمار دیدارهای انتخابی و همچنین تعداد وقفه‌های بین‌المللی (فیفادِی) در جریان یک فصل اشاره کرد.
کاهش فاصله برگزاری جام‌های جهانی از چهار به دو سال، مهم‌ترین و جنجال‌برانگیزترین جنبه پیشنهادهای مطروحه خواهد بود.

کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته (یکشنبه) نگرانی‌ با پیوستن به صف مخالفان و منتقدان این طرح، نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.

پیش از این اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)  کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کُنمبول) با این طرح مخالفت کرده بودند ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای. اف. سی) از این طرح پیشنهادی حمایت کرده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: جام جهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی