تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

صدری: الهلال آوانتاژ ثانویه داشت!

سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم در برابر الهلال نوشت: با این حال باید شکست را پذیرفت و به سمت آینده قدم برداشت. تلخی امشب ما را برای جبران مصمم‌تر می‌کند و بدون تردید با یحیی گل محمدی بهترین مربی یک دهه اخیر ایران، کادر فنی شایسته و بازیکنان قدرتمندمان دوباره برای رقابت با همه آسیا حاضر خواهیم بود.

کد خبر: ۱۱۱۷۳۶
۱۰:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

باخت پرسپولیس در برابر الهلال

دیدارنیوز - سید مجید صدری پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در پیامی به شرح زیر نوشت:

"برای ما پرسپولیسی‌ها که برتری‌جویی در هر مسابقه‌ای به خصلت‌مان تبدیل شده، این شکست تلخ و آزاردهنده است. با تمام وجود از همه طرفداران و خانواده بزرگ پرسپولیس بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم. شکستی که می‌توانست اتفاق نیفتد، اگر مسابقات در شرایط نرمال و طبیعی برگزار می‌شد. به جرات می‌شود گفت کمتر تیمی در آسیا توان نبرد با الهلال فعلی را در خانه این تیم دارد و برگزاری تک‌بازی هم آوانتاژ ثانویه‌ای با خود به همراه می‌آورد؛ اینکه مجبورید در زمین حریف برای جبران گل تلاش کنید، درحالی‌که اگر بازی برگشتی بود، شاید تیم طور دیگری بازی می‌کرد.

با این حال باید شکست را پذیرفت و به سمت آینده قدم برداشت. تلخی امشب ما را برای جبران مصمم‌تر می‌کند و بدون تردید با یحیی گل محمدی بهترین مربی یک دهه اخیر ایران، کادر فنی شایسته و بازیکنان قدرتمندمان دوباره برای رقابت با همه آسیا حاضر خواهیم بود.

پرسپولیس، مهم‌ترین تیم و موفق‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیای این سال‌ها بوده و بازهم خواهد بود. با مجالی برای عبور از مشکلات و بهبود شرایط اداری باشگاه و حرفه‌ای‌تر شدن، گام‌های بزرگی خواهیم برداشت تا هرگز تماشای امکانات حریفان برای ما حسرت برانگیز نباشد.

با حضور شما، بزرگترین جمعیت هواداری در قاره کهن دست در دست هم و متحد به سوی آینده خواهیم رفت.

تنها چیزی که به آن شک ندارم این است که بازیکنان و کادر باغیرت پرسپولیس شادی را دوباره برای همه ما به ارمغان خواهند آورد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی