تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازداشت قاتل نوزاد سنندجی

سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل نوزاد سنندجی توسط مأموران این نهاد خبرداد.

کد خبر: ۱۱۱۷۰۰
۱۶:۵۸ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

بازداشت قاتل نوزاد سنندجی

دیدارنیوز ـ سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کردستان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه جاری با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی و مرگ مشکوک نوزاد ۱۸ ماهه در سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی افکار عمومی در این خصوص، تیم‌های بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع این حادثه جنایی حاضر و تحقیقات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان تصریح کرد: در این مدت گمانه‌زنی‌های غیرمرتبط در خصوص علت وقوع این حادثه توسط رسانه‌های معاند صورت گرفت و این رسانه‌ها با هدف تشویش اذهان عمومی قصد موج سواری بر موضوع و ناامن جلوه دادن استان را داشتند که با پیگیری شبانه روزی نیروی توانمند استان این تحقیقات به سرانجام رسید و فرد قاتل به دام پلیس افتاد.

فاتحی اعلام کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از ساختگی بودن موضوع مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضائی قاتل را که یکی از نزدیکان دختربچه بود دستگیر کردند که فرد قاتل در اظهارت خود به قتل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: فرد قاتل در تحقیقات پلیسی اظهار داشت به علت فرار از مجازات جرم مرتکب شده، اقدام به ساختن سناریوی سرقت و قتل کرده و از عمل خود ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

فاتحی تصریح کرد: در صورت روشن شدن دیگر زوایای این پرونده از طریق رسانه‌های رسمی استان موارد به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: مهر
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی