تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش لاپورتا به احتمال جذب هالند و تمدید با دمبله

رئیس بارسلونا در مورد دو مساله مهم این روزهای باشگاه صحبت کرد.

کد خبر: ۱۱۱۶۸۳
۱۸:۳۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

واکنش لاپورتا به احتمال جذب هالند و تمدید با دمبله

دیدارنیوز - بارسلونا تابستان امسال نتوانست بازیکن بزرگی خریداری کند و تنها ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو به عنوان بازیکن آزاد جذب شدند. وضعیت اقتصادی باشگاه نیز مساعد نیست و بعید است ژانویه نیز بتواند در بازار زمستانی کار خاصی انجام دهد.

یکی از دغدغه های خوان لاپورتا رئیس بارسا، تمدید با عثمان دمبله است. به او پیشنهادی ارائه شده ولی هنوز پاسخی دریافت نشده است. شایعات انتقال ارلینگ هالند به بارسا در تابستان سال بعد نیز به گوش می رسد.

لاپورتا در مصاحبه با راک 1 و در مورد تمدید دمبله گفت:« هدف ما تمدید با اوست و عثمان نیز می خواهد بماند. مذاکرات خوبی با ایجنتش داشتیم و منتظریم همه چیز نهایی شود. اگر مصدومیت ها اجازه دهند، دمبله می تواند نیروی کمکی فوق العاده ای در ادامه فصل باشد. 4 سال است که برای ما بازی می کند و تا پایان فصل هم قرارداد دارد. در مورد او خوشبین هستم.»

لاپورتا در مورد خریدهای زمستانی و جذب هالند گفت«:«از الان نمی توانم بگویم زمستان می توانیم خرید داشته باشیم یا خیر. ممکن است تا تابستان صبر کنیم و باید دید شرایط اقتصادی چگونه خواهد بود. هالند بازیکن بزرگی است و بارسلونا نیز همیشه مقصد بهترین های دنیا. ما برای تقویت تیم هر کاری خواهیم کرد و تنها بازیکنانی می آیند که بتوانند تفاوت ها را رقم بزنند. ما باری به هر جهت بازیکن نمی گیریم. ببینیم چه خواهد شد.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی