تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

مأموریت سخت الهلال برابر پرسپولیس

الشرق الاوسط با اشاره به قدرت پرسپولیس نوشته است: الهلال نسبت به النصر کار دشوارتری دارد چرا که باید با پرسپولیسی دیدار کند که در دور قبلی این مسابقات راهی فینال شد و در آنجا به اولسان هیوندای باخت.

کد خبر: ۱۱۱۶۳۶
۱۲:۲۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

بازی الهلال با پرسپولیس

دیدارنیوز - روزنامه الشرق الاوسط عربستان در مطلبی به بررسی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و نوشت: قطب‌های شهر ریاض برای صعود به نیمه نهایی ACL به مصاف پرسپولیس و الوحده می‌روند و ممکن است یک تقابل کاملا عربستانی را در مرحله نیمه نهایی شاهد باشیم.

این روزنامه ادامه داده است: الهلال و النصر یک فرصت استثنایی را برای صعود به فینال و حتی کسب عنوان قهرمانی به دست آورده اند. بخصوص از آنجایی که دیدار‌های مراحل یک چهارم نهایی تا فینال در خانه برگزار می‌شود و با تلاش‌های وزارت ورزش، مجوز حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران در استادیوم‌ها نیز صادر شده است.

الشرق الاوسط با اشاره به قدرت پرسپولیس نوشته است: الهلال نسبت به النصر کار دشوارتری دارد چرا که باید با پرسپولیسی دیدار کند که در دور قبلی این مسابقات راهی فینال شد و در آنجا به اولسان هیوندای باخت. الهلال آخرین بار در سال ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی را از آن خود کرد که برای صعود به دیدار پایانی، به سختی توانست دیگر تیم ایرانی یعنی استقلال را شکست دهد و حالا در وضعیت مشابهی قرار گرفته است

این روزنامه به آمار دیدار‌های دو تیم پرداخته و نوشته است: از زمان راه اندازی سیستم جدید لیگ قهرمانان آسیا، این نهمین تقابل دو تیم است که پرسپولیس تنها یک بار موفق به شکست الهلال شده در حالیکه نماینده عربستان ۳ بار پیروز شده و ۴ مرتبه نیز جدال‌های دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ادامه این گزارش ضمن بازتاب صحبت‌های جانگ هیون سو با وب سایت رسمی AFC، نقدی بر عملکرد الهلال منتشر شده و آمده است: الهلال در حالی با هدایت مربی پرتغالی خود ژاردیم به مصاف پرسپولیس می‌رود که هنوز خود را تیم خوبی در سطح فنی و حتی در کسب نتایج نشان نداده است. الهلال هنوز به دور از سطح مورد انتظار خود ظاهر می‌شود و در لحظات سخت مسابقات به لطف به چند دلیل که از جمله آن‌ها می‌توان به روش تاکتیکی تیم تحت هدایت ژاردیم اشاره کرد، به نتیجه لازم رسیده است.

این روزنامه نوشته است: ژاردیم پرتغالی که از تجربه‌ای فوق العاده در تیم فرانسوی موناکو برخوردار است، مشتاقانه منتظر هدایت تیم خود به سمت قهرمانی آسیا است که بدون شک یکی از اهداف اصلی تیم پایتخت نشین نیز همین مسئله است.

الشرق الاوسط به بازیکنان خارجی الهلال نیز پرداخته و نوشته است: ژاردیم برای انتخاب بازیکنان خارجی خود روی گومیس، مارگا، پریرا و جانگ هیون سو دست گذاشته است در حالیکه آندره کاریلو، لوسیانو ویتو و گوستاوو کوئلار به دلایل مختلف در لیست الهلال حضور ندارند که غیبت کاریلو از نکات مهم آن است و دلیلش نیز حضور بازیکن به همراه تیم ملی پرو در مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی بود.

این روزنامه در پایان نیز آورده است: الهلال در دور قبلی مسابقات موفق شد استقلال را با گل‌های گومیس و سالم الدوسری در استادیوم زعبیل شهر دبی شکست دهد. آن‌ها در غیاب یاسر الشهرانی یکی از بازیکنان کلیدی خود به مصاف پرسپولیس می‌روند، اما بازگشت متئوس پریرا، سالم الدوسری و محمد البریک از بند مصدومیت، می‌تواند خبر خوبی برای ژاردیم باشد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی