تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هراس راموس از بازگشت؛ طلسمی که پابرجاست

این جمعه نیز نباید منتظر حضور سرخیو راموس در ترکیب پی اس جی باشیم در حالی که در فرانسه ادعایی دیگر مطرح شده بود.

کد خبر: ۱۱۱۴۸۲
۱۷:۳۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

هراس راموس از بازگشت؛ طلسمی که پابرجاست

دیدارنیوز - بعد از گذشت بیش از دو ماه از انتقال سرخیو راموس به پاری سن ژرمن این بازیکن هنوز نتوانسته در ترکیب تیم فرانسوی به میدان برود. مدافع اسپانیایی چندی پیش از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و همچنان در حال ریکاوری است اما به نظر می رسد که او حالا در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

روز گذشته لوپاریزین اعلام کرد که راموس به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی پی اس جی ندارد. این نشریه نزدیک به باشگاه پاریسی ادعا کرده بود که راموس فردا در فهرست تیم برای بازی مقابل آنژه قرار خواهد گرفت و جمعه شب حتی شانس حضور در میدان را نیز خواهد داشت ولی "خوانفه سانز"، دوست صمیمی راموس ادعایی دیگر را مطرح کرد.

سانز در برنامه ال چیرینگیتو گفت که راموس وارد فهرست نخواهد شد و این جمعه نباید منتظر بازگشت او به میادین ماند. طبق ادعای سانز، راموس احتمالا در بازی 24 اکتبر(2 آبان) برابر مارسی اولین بازی خود برای پاریسی ها را انجام خواهد داد. دیداری که ال کلاسیکوی فوتبال فرانسه است.

برای بسیاری این سوال وجود دارد که چرا راموس این جمعه نیز ریسک نکرده است. در واقع هرچند راموس مصدوم نیست ولی خود بازیکن تصمیم دارد زمان بیشتری را به تمرین بپردازد و بدون هرگونه ریسکی به میادین برگردد. مائوریسیو پوچتینو هم به تصمیم مدافع ارزشمند خود احترام گذاشته و تابع نظر او خواهد بود.
راموس در سال 2021 تنها در 4 بازی رسمی حضور داشته و بی شک انگیزه های بالایی برای اعاده حیثیت دارد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: سرخیو راموس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی