تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بارسلونا هافبک میلان را مورد هدف قرار داد

بر اساس گزارشی که موندو دیپورتیوو منتشر کرده باشگاه بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو خط هافبک خود را تقویت کند و در این راستا فرانک کسیه یکی از اصلی‌ترین گزینه های بلوگرانا محسوب می شود.

کد خبر: ۱۱۱۴۴۴
۱۳:۲۹ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

بارسلونا هافبک میلان را مورد هدف قرار داد

دیدارنیوز - فرانک کسیه آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می کند و اگرچه این باشگاه علاقه زیادی به تمدید قرارداد با این بازیکن دارد اما گزارش ها حاکی از آن است که دو طرف به توافق با یکدیگر بر سر این مسئله اصلاً نزدیک نیستند؛ در واقع به نظر می‌رسد که میلان قادر نیست حقوق درخواستی این هافبک ساحل عاجی را بپردازد و همین موضوع کسیه را در آستانه جدایی از روسونری قرار داده است.

از طرف دیگر عملکرد فرانک کسیه در ترکیب میلان طی دو سال اخیر بسیار خوب بوده و قطعاً این موضوع باعث خواهد شد که بسیاری از تیم‌های بزرگ برای جذب این بازیکن دست به کار شوند؛ به خصوص اینکه او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

در همین راستا طی روزهای اخیر گفته شده باشگاه منچستر یونایتد به شدت شرایط به خدمت گرفتن فرانک کسیه را بررسی می‌کند و آنها قصد دارند در صورت جدایی پل پوگبا که قرارداد او هم در پایان فصل به پایان می‌رسد، هافبک میلان را جایگزین او کنند. با این حال اکنون به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ یک رقیب جدی در این زمینه پیدا کرده‌اند.

بر اساس گزارشی که موندو دیپورتیوو منتشر کرده باشگاه بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو خط هافبک خود را تقویت کند و در این راستا فرانک کسیه یکی از اصلی‌ترین گزینه های بلوگرانا محسوب می شود. با این حال باشگاه کاتالانی در این راه باید با چند تیم از جمله منچستریونایتد رقابت کند و برای جذب کسیه اصلاً کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: میلان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی