تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احتمال زیاد سرمربی امارات اخراج می‌شود

بعد از نتایج ضعیف کسب شده توسط برت فان مارویک در امارات بعد از تساوی برابر عراق رسانه‌های اماراتی از اخراج این مربی خبر می‌دهند.

کد خبر: ۱۱۱۴۱۷
۱۱:۴۶ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

اخراج سرمربی امارات

دیدارنیوز - رسانه‌های اماراتی از جمله الاتحاد اعلام کردند فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال تساوی خانگی تیم ملی برابر عراق در چارچوب دیدار‌های گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تصمیم به برکناری فن مارویک هلندی گرفته است.

بر اساس این گزارش‌ها، اخراج فن مارویک از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امارات امروز به صورت رسمی اعلام می‌شود.

شبکه ورزشی ابوظبی نیز گزارش داد فدراسیون فوتبال امارات با فن مارویک برای فسخ قراردادش به دنبال کسب نتایج ضعیف به توافق رسیده است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی