تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیگو سیمئونه در لحظات آخر به دنبال جذب مسی برای اتلتیکو مادرید بود

ظاهرا اتلتیکو مادرید هم یکی از باشگاه هایی بود که تمایل داشت او را در اختیار داشته باشد. بر اساس روایت ال چولو، تمام این فرایند همانند «تیری در تاریکی» بوده است. 

کد خبر: ۱۱۱۴۱۱
۱۱:۱۹ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

سیمئونه به دنبال مسی برای اتلتیکو

دیدارنیوز - دیگو سیمئونه در تابستان ۲۰۲۱ تلاش ناموفقی برای انتقال لیونل مسی به واندا متروپولیتانو داشت. 

به نقل از Diario Olé، پس از آن که مشخص شد مسی از بارسلونا جدا خواهد شد، همه او را به پاری سن ژرمن و منچسترسیتی لینک می کردند ولی ظاهرا اتلتیکو مادرید هم یکی از باشگاه هایی بود که تمایل داشت او را در اختیار داشته باشد. بر اساس روایت ال چولو، تمام این فرایند همانند «تیری در تاریکی» بوده است. 

 در نهایت احترام، با (لوییس) سوارز تماس گرفتم تا ببیند آیا ذره ای شانس برای آمدن مسی به اتلتیکو وجود دارد. اما این روند فقط سه ساعت دوام آورد چون پاری سن ژرمن با جدیت برای جذب او دست به کار شده بود. 

منبع: طرفداری
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی