تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پلیس راهور خبر داد: افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در پایتخت

سردار سرتیپ هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تقریبا ۳۰ درصد ترافیک در شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۳۶۰
۱۶:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

افزایش ترافیک در پایتخت

دیدارنیوز ـ سردار سرتیپ هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا افزود: با آغاز فصل سرما استفاده از خودرو‌های شخصی افزایش پیدا کرده و همچنین کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی موجب شده است تا مردم بیشتر از خودروی شخصی استفاده کنند.

وی گفت: در این چند سال گذشته در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش جدی صورت نگرفته به طوری که ۸۰ درصد از ناوگان پایتخت فرسوده است و بایستی برای بازسازی، نوسازی و توسعه آن فکری کرد.
رئیس پلیس راهوار ناجا افزود: بیش از ۸۰ درصد سرنشین خودرو‌ها تک سرنشین هستند و معابر و تقاطع ما ظرفیت حجم تردد این خودرو‌ها را ندارد.
سردار سرتیپ هادیانفر با اشاره به این که احتمال دارد مدارس بازگشایی شود، گفت:والدین تمایلی برای استفاده از سرویس مدارس نخواهند داشت و این یعنی استفاده از خودرو شخصی که قطعا ترافیک قابل پیش بینی را شاهد خواهیم بود بنابراین بایستی در این زمینه مسئولان مربوطه جلساتی را برای این اتفاق مهم برگزار کنند.

جرائم رانندگی بازدارندگی خود را از دست داده است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جریمه‌ها بازدارنده نیست و بازدارندگی خود را از دست داده است.
سردار سرتیپ هادیانفر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود: یکی از کار‌هایی که در پلیس راهنمایی و رانندگی جز اولویت‌ها است رسیدگی به مسائل تصادفات است، چون روزانه ۴۰ تا ۴۷ نفر در تصادفات کشته می‌شوند و به ازای هر نفر فوتی ۲۵ نفر نیز مجروح می‌شوند.
وی گفت: متاسفانه در این روز‌ها بیماری کرونا باعث شده است مسئولان و سازمان‌ها نسبت به وضعیت تصادفات کمتر توجه کنند، اما دومین عامل مرگ بعد از کرونا در حال حاضر تصادفات است که سالانه ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر در تصادفات کشته می‌شوند و نزدیک به ۳۶۰ هزار نفر مجروح می‌شوند.
سردار هادیانفر افزود: یکی از موضوعاتی که می‌تواند تقریبا بازدارنده باشد میزان جریمه است که در حال حاضر جریمه‌ها بازدارنده نیست گرچه هنوز پیشنهادی را ارائه ندادیم، اما می‌بایست بازنگری در این زمینه صورت گیرد تا شاهد کاهش تصادفات و مرگ و میر‌ها در این زمینه باشیم.

برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی