تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمار واکسن‌های وارداتی از ۹۲ میلیون دوز گذشت

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: با ورود شصت و پنجمین محموله واکسن کرونا، میزان واکسن‌های وارداتی از مرز ۹۲ میلیون دوز گذشت.

کد خبر: ۱۱۱۳۲۶
۱۴:۱۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

آمار واکسن‌های وارداتی

دیدارنیوز ـ مهرداد جمالی ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران اظهار کرد: با ورود شصت و پنجمین محموله وارداتی واکسن کرونا، میزان ورود این دارو به ۹۲ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۶۰۶ دوز رسید.

وی با بیان این‌که تاکنون تمام محموله‌های وارداتی به صورت حمل یکسره تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است، گفت: از بهمن ۹۹ که واردات واکسن کرونا آغاز شده است تا ۲۰ مهر سال جاری ۸۱ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دوز سینوفارم چین در ۳۸ محموله به کشور وارد شده است و تا پایان هفته نیز ۶ میلیون دوز دیگر از این نوع دارو تحویل داده می‌شود.

گفتنی است، از اسفندماه ۹۸ ویروس کووید ۱۹ در کشور شیوع پیدا کرد و از اسفندماه سال ۹۹ واکسیناسیون عمومی آغاز شد.

در هشت ماه گذشته، سه محموله واکسن آسترازنکا (وارداتی از ژاپن) با ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز، یک محموله کووکس وارداتی از ایتالیا با یک میلیون و ۴۵۲ هزار دوز، یک محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از چین- سبد کووکس با یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دوز، ۱۳ محموله واکسن روسی اسپوتنیک با یک میلیون و ۳۷۰ هزار دوز، ۲ محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از روسیه با ۹۶۳ هزار دوز، یک محموله کووکس وارداتی از کره‌جنوبی با ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز، سه محموله واکسن آسترازنکا وارداتی از اتریش با یک میلیون دوز، یک محموله آسترازنکا وارداتی از یونان با ۱۵۰ هزار دوز و یک محموله واکسن بهارات هندی با ۱۲۵ هزار دوز وارد کشور شده است.

بر پایه این آمارها، بیشترین میزان واردات واکسن در شهریور امسال با ۳۳ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دوز است و در مهر نیز ۳۲ میلیون و ۵۲۵ هزار دوز واکسن کرونا تحویل کشور داده شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی