تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بازی ایران و کره را در سینما ببینید

سخنگوی انجمن سینماداران گفت: قیمت بلیت تماشای آنلاین و حضوری این بازی در سینما ۳۰ هزار تومان است و مخاطبان می‌توانند از درگاه اینترنتی سینما‌ها هم اکنون بلیت خود را خریداری کنند.

کد خبر: ۱۱۱۲۹۲
۱۲:۱۴ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

بازی ایران و کره را در سینما

دیدارنیوز ـ محمدرضا صابری درباره پخش بازی ایران با کره جنوبی در سینما‌ها گفت: بر اساس جلسه‌ای که در شورای صنفی نمایش داشتیم مقرر شد سینما‌ها بازی فوتبال ایران و کره جنوبی را بتوانند پخش کنند، بنابراین مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند هم به شکل آنلاین و هم به شکل حضوری این بازی را از طریق آنلاین و در سالن سینما تماشا کنند.

او درباره قیمت بلیت سینما برای تماشای این بازی گفت: قیمت بلیت تماشای آنلاین و حضوری این بازی در سینما ۳۰ هزار تومان است و مخاطبان می‌توانند از درگاه اینترنتی سینما‌ها هم اکنون بلیت خود را خریداری کنند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی