تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آقاتهرانی: ۱۰۰ هزار پیج هم علیه طرح صیانت بسازند، کار خودمان را می‌کنیم/نوباوه: در پازل دشمن بازی می‌کنند

نمایندگان انقلابی پیشتر برای حفظ ظاهر هم که شده از شنیدن نظرات مخالف استقبال می‌کردند اما آقا تهرانی اخیر در واکنش به مخالفت‌های مردم نسبت به. طرح صیانت از فضای مجازی ملاحظات را کنار گذاشت و گفت: ۱۰۰ هزار پیج هم علیه طرح صیانت بسازند، کار خودمان را می‌کنیم

کد خبر: ۱۱۱۲۹۱
۱۲:۰۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

آقاتهرانی: ۱۰۰ هزار پیج هم علیه طرح صیانت بسازند، کار خودمان را می‌کنیم/نوباوه: در پازل دشمن بازی می‌کنند

 

دیدارنیوز: کمیسیون ویژه «طرح حمایت از کاربران فضای مجازی» کار خود را آغاز کرده است. دو تن از اعضای مهم این کمیسیون به صورت شفاف، آب پاکی را روی دست همه ریختند که کار خود را می‌کنند و پشیزی برای نظر افکار عمومی  احترام قائل نیستند.
آقامرتضی تهرانی که رئیس این کمیسیون است می‌گوید:«در خصوص بحث هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در یک روز ۲۰ هزار فحش به من داده شد. در یک روز ۱۲۰ هزار پیج علیه ما راه انداختند، اگر ۱۰۰ میلیارد پیج هم ساخته می شد ما کار خودمان را خواهیم کرد.»
نوباوه: در پازل دشمن بازی می‌کنند
بیژن نوباوه وطن هم که خودش قبل از اینکه اهل سیاست باشد از اهالی رسانه است می‌گوید:« کسانی که نسبت به این طرح هجمه‌هایی را وارد می‌کنند به ضرس قاطع یا اصلا طرح را نخوانده اند و اطلاعی از آن ندارند و یا کسانی هستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند و به دنبال این نیستند که قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا می‌خواهند ضد قانون عمل کنند و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می کنند به همین دلیل، با این طرح مخالفت می کنند.»
به این برادران باید بگوییم که چرا وقت خودتان و ملت را می‌گیرید. شما که قرار است کار خودتان را بکنید، حداقل به بیت‌المال کمک کنید و از هزینه‌های جلسات اضافی بگذرید و طرح‌تان را اجرایی کنید. آنگونه که از شواهد پیداست هرچه ما بگوییم به مثابه کوبیدن آب در هاون است. پس بهتر است حداقل جلوی حیف و میل بیت‎‌المال را بگیرید که ملت هزینه خودرایی شما را ندهند.
نمایندگانی که با کمترین میزان رای به پارلمان راه پیدا کرده‌اند الآن کمترین توجهی به نظر بخش مهمی از جامعه که در فضای مجازی حضور دارند، ندارند و مرغ‌شان یک پا دارد. 
قدیم‌ترها حداقل اینقدر صریح و روشن نمی‌گفتند که نظر مردم برای آنها اهمیتی ندارد و برای حفظ ظاهر هم که شده از شنیدن نظرات مخالف استقبال می‌کردند. 
در مورد سخنان جناب نوباوه باید بگویم به عنوان کسی که مخالف این طرح است و آن را کامل خوانده می‌گویم که نه ضد قانون هستم، نه به دنبال فساد و فحشا و نه در پازل دشمن بازی می‌کنم. من و امثال من، نگران این هستیم که با این طرح اولا شفافیت از فضای مجازی گرفته شود و در ثانی اشتغال خیل کسانی که در شبکه‌های اجتماعی در حال کسب و کار هستند به خاطر بیفتد.
از کسی که ادعای دین‌داری دارد اینگونه سخن گفتن و قاطع اتهام می‌زند باید پرسید: «این تذهب؟»
مشکل اینجاست که این حضرات فکر می‌کنند که فقط دل آنها برای کشور می‌سوزد و دیگران هر آینه به دنبال ضربه زدن به کشور هستند. بهتر بود به جای این طرح‌هایی که امنیت فکری جامعه را به خطر می‌اندازد کمی به فکر مشکلات اقتصادی کشور بودید و به شعارهایی که داده‌اید عمل می‌کردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
از بسکه تو خری اقا تهرانی شما ها دب و خر و یکدنده هستید حضرت علی (ع) با انهمه عظمت و آقائی و دلائل شرعی و قانونی به مردم توهین نکرد و 25 سال سکوت کرد شما از ایشان بالاتر هستید یا نماینده ویژه خدا در زمین میباشید حضرت والا همه مشکلات حل شده فقط این یکی مهم شده ؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی