تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

صدری تا قبل از بازی با الهلال با پرسپولیسی‌ها تسویه می‌کند

صدری که ۴۰ درصد از طلب اعضای تیم را پرداخت کرده بود قصد دارد باقیمانده آن را تا قبل از بازی با الهلال به حساب بازیکنان و مربیان تیم واریز کند.

کد خبر: ۱۱۱۲۶۸
۱۰:۴۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

پرداخت پول بازیکنان پرسپولیس

دیدارنیوز - تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد تا شاگردان یحیی گل محمدی با آمادگی هرچه بیشتر راهی ریاض عربستان شوند.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده خبر خوش خود را با تمدید مالی دوساله قرارداد یحیی گل محمدی عملی کرد منبع مالی دیگری را برای پرداخت طلب اعضای تیم فراهم کرده است.

صدری که ۴۰ درصد از طلب اعضای تیم را پرداخت کرده بود قصد دارد باقیمانده آن را تا قبل از بازی با الهلال به حساب بازیکنان و مربیان تیم واریز کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که این روزها فعالیت خود را برای جلب رضایت هواداران از سر گرفته است همچنان شانس اندکی برای انتخاب به عنوان مدیر عامل سرخپوشان دارد اما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در صورت جدایی نیز نام نیکی از خود بر جای بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ شنبه هفته آینده ۲۴ مهرماه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی