تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
کنفرانس خبری تیم ملی (۱)

اسکوچیچ: برخی می‌خواهند جای مرا بگیرند، اما فعلا زود است!

سرمربی تیم ملی ایران در فاصله یک روز تا بازی مقابل کره جنوبی در برابر خبرنگاران گفت: برای کره احترام قائل هستیم، چون تیم با نظم و با برنامه‌ای است، اما به کیفیت خودمان باور داریم.

کد خبر: ۱۱۱۲۳۲
۲۲:۱۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

اسکوچیچ: برخی می‌خواهند جای مرا بگیرند، اما فعلا زود است!

دیدارنیوز: دراگان اسکوچیچ درباره حریف سنتی ایران گفت: بازی مهمی داریم و انگیزه ما بیشتر از بازی قبل مقابل امارات است. برای کره احترام قائل هستیم، چون تیم با نظم و با برنامه‌ای هستند، اما به کیفیت خودمان باور داریم. جو مثبتی برای تیم فراهم کردیم و بازیکنان با کیفیتی داریم و آماده بازی مقابل کره هستیم.

او درباره انتقادات نسبت به بازی تیم ملی با وجود پیروزی‌های پیاپی گفت: دقیقا نمی‌دانم انتظارات هواداران چیست، اما بازی خوبی مقابل امارات در آن آب و هوا انجام دادیم و پیروز شدیم. ما فقط می‌توانم با پیروزی جواب همه را بدهیم. دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهیم، اما پیروزی و بهتر شدن هدف مشترک همه ماست و امیدوارم در دیدار‌های آینده هم موفق عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با نقاط ضعف و قوت کره جنوبی گفت: در کنفرانس خبری جای صحبت راجع به جزئیات نیست، اما بازیکنان باکیفیتی دارند و در بازی‌شان پویایی وجود دارد، اما من ترجیح میدم بیش از این در این رابطه صحبت نکنم. سون بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند در هر لحظه بازی را برای تیم خودشان برگرداند، اما بازیکنان دیگری هم دارند که با کیفیت هستند.

اسکوچیچ در ادامه در خصوص این سوال که هدف وی انجام بازی‌های خوب است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات است، گفت: نمی‌دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم. ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته‌ایم که این سوالات از من پرسیده می‌شود. ما از ۱۰ بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده‌ایم. البته می‌دانم چرا این سوالات پرسیده می‌شود، شاید خیلی‌ها علاقه دارند که جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آن‌ها می‌گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده‌اند.

او در پایان بیان کرد: من به تیمم و به کاری که دادیم باور دارم و مطمئنم می‌توانیم موفق عمل کنیم. امیدوارم با صحبت‌هایی که کردم همه را راضی کرده باشم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی