تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

محکومیت جنجالی باشگاه تراکتور توسط یک بازیکن جنجالی

محسن فروزان با شکایت از باشگاه تراکتور به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موفق شد این باشگاه را به پرداخت 5 میلیارد ریال جریمه محروم کرد.

کد خبر: ۱۱۱۲۱۷
۱۵:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

محکومیت تراکتور توسط فروزان

 دیدارنیوز - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

با توجه به شکایت محسن فروزان از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت سینا سلطان علیزاده از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و ۱۳ میلیون ریال و ۷۳۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت حسام نامجو مطلق از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت با توجه به استرداد دعوا از سوی خواهان جهت رسیدگی با تکلیفی مواجه نمی‌باشد.

با توجه به شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از باشگاه هیات فوتبال استان البرز در خصوص حق آموزش زهرا معصومی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم اجرای مقررات مربوط به حق آموزش در فوتبال بانوان مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: طرفداری
برچسب ها: محسن فروزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی