تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

انریکه: گل فرانسه آفساید بود

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، نسبت به تایید گل تیم ملی فرانسه در فینال لیگ ملت‌های اروپا واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۱۱۱۵۵
۱۱:۵۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

بازی تیم ملی اسپانیا با فرانسه

دیدارنیوز - دو تیم اسپانیا  و فرانسه شب گذشته در دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با پیروزی ۱-۲ شاگردان دشان به پایان رسید.

اسپانیا در آستانه کسب اولین جام مهم خود پس از قهرمانی در یورو ۲۰۱۲ قرار داشت، اما با گل جنجالی و بحث برانگیز کیلیان امباپه در نهایت بازی را واگذار کرد تا جام روی دستان بازیکنان فرانسه بالا برود.

میکل اویارزابال موفق شد گل اول بازی را به ثمر رسانده و اسپانیا را پیش بیاندازد، اما کریم بنزما خیلی زود این گل را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. کیلیان امباپه نیز در شرایطی که به عقیده بسیاری از بازیکنان اسپانیا و هواداران آفساید بود توانست گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند.

لوییز انریکه نیز از مردود نشدن این گل چندان راضی به نظر نمی‌رسد. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: «ما رو در رو برابر قهرمان جهان قرار گرفتیم. از نظر من گل پیروزی بخش آن‌ها کاملا آفساید بود، اما قصد ندارم درباره چیزی که کنترلش در دست من نیست صحبت کنم. این شکست برایم تلخ است، چون صورت غمگین بازیکنان و هواداران را پس از سوت پایان بازی دیدم.»

تیم ملی اسپانیا به دلیل حضور در دیدار نیمه نهایی و فینال لیگ ملت‌های اروپا موفق نشد بازی‌های خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار کند و به همین دلیل ماه آینده باید برای برگزاری این مسابقات بار دیگر لیستی اعلام کرده و اردویی تشکیل دهد.

اسپانیا در حال حاضر در صدر جدول گروه بی قرار دارد، اما سوئد که در رده دوم این گروه است در آستانه دیدار برابر یونان که فردا برگزار خواهد شد یک بازی کمتر از این تیم برگزار کرده و فقط یک امتیاز کمتر از شاگردان انریکه دارد. اسپانیا در وقفه دیدار‌های ملی ماه آینده به مصاف سوئد و یونان خواهد رفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی